19/05/2006 Societat
Torna el Menú de la Gamba.
Des d'avui mateix, quinze restaurants de Palamós, Calonge i Sant Antoni ofereixen l'anomenat Menú de la Gamba. Tot i que s'havia especulat amb el fet que s'hauria de servir escamarlà, finalment la pesca de gamba s'ha recuperat poc a poc i n'hi haurà prou per poder començar a fer aquesta campanya gastronòmica. El Menú de la Gamba estarà vigent fins al 30 de juliol.L'entitat que organitza la campanya és l'Associació de Restaurants de La Badia. El seu president, Xavier Jabato, ha explicat en quines condicions s'inicia la campanya.
CITA XAVIER JABATO 1
El preu del menú és de 36 euros. Jabato ha explicat que aquest preu no es tocarà, tot i que el preu de la gamba és, ara mateix, bastant alt.
CITA XAVIER JABATO 2
El Menú de la Gamba està compost, com és tradicional, per torrades amb tomàquet i anxoves, gamba mitjana de Palamós, fideus rossejats amb all i oli, postres, vi i cafè. La campanya ha començat més tard aquest any per la falta de gamba. Per aquest motiu, també s'acabarà més tard i s'allargarà fins al dia 30 de juliol.
Xavier Jabato 1
Xavier Jabato 2
Totes les notícies:
14/08/2026 - Cultura L'Arbreda acull avui una nova Mostra de l'Havanera Catalana
Ja està tot a punt perquè el recinte de l'Arbreda es converteixi aquesta nit en l'escenari de la...
14/08/2026 - Societat Les 3 jornades al passeig del Mar recullen quasi 200 donacions de sang i plasma
Satisfacció del Banc de Sang i Teixits de Catalunya, i de l'Associació de Donants de Sang, pel...
14/08/2026 - Serveis El creuer Silver Shadow farà escala demà a Palamós
Les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós continuaran demà dissabte amb la...
14/08/2026 - Cultura El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava arriba a Palamós amb 'Mediterranean Flavours'
El duet format per Stefania i Maurizio di Fulvio protagonitzarà demà dissabte al Teatre La Gorga,...
14/08/2026 - Cultura Concert de piano a les Nits Blanques de Marina Palamós
La nit més especial de l'estiu a Marina Palamós arribarà demà dissabte amb una nova edició de...