Demà, jornada de portes obertes al Museu de la Pesca

17/05/2006 Cultura


El Museu de la Pesca de Palamós.

El Museu de la Pesca de Palamós.

En el marc del Dia Internacional dels Museus, el Museu de la Pesca de Palamós celebra demà dijous una jornada de portes obertes. D'aquesta manera, el públic tindrà la possibilitat de visitar de manera totalment gratuïta la seva exposició permanent. L'horari serà de deu del matí a dos quarts de dues de la tarda i de tres a set de la tarda.Aquesta jornada la promou el Consell Internacional de Museus i aquest any està dedicada als joves. El director del Museu de la Pesca de Palamós, Miquel Martí, ho ha destacat així.
CITA MIQUEL MARTÍ
L'exposició permanent del Museu de la Pesca incorporarà a partir d'ara noves peces. Es tracta de diversos pots de vidre per a la conserva de l'anxova, que permetran al visitant evocar el procés de salaó d'aquest peix blau. Coincidint demà amb aquest Dia Internacional dels Museus, el de Palamós estrenarà una nova traducció a l'àrab dels seus textos. Demà us en donarem més detalls.


Miquel Martí



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...