10/05/2006 Cultura
El regidor de Cultura de l'Ajuntament de Palamós, Feliu Antúnez, diu que el municipi podria ser aviat la seu d'una companyia estable de dansa. El projecte estaria vinculat a la companyia Cobosmika, promoguda per la ballarina palamosina Olga Cobos i el seu marit, el coreògraf eslovac Peter Mika. Feliu Antúnez és el regidor de Cultura de l'Ajuntament de Palamós.
CITA FELIU ANTÚNEZ
Aquest mes de maig s'ha iniciat el període d'inscripcions per a poder participar en la tercera edició del curs internacional de dansa Palamós Summerdance, que organitza la companyia Cobosmika. La inscripció es pot fer fins al 16 de juliol, a les oficines que l'àrea de Cultura té a La Gorga. El curs, que l'any passat va costar 10500 euros a l'Ajuntament, té diversos nivells formatius i també diferents estils de dansa.
Feliu Antúnez
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a noies menors en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a dues adolescents que passaven...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...