10/05/2006 Esports
El Palamós Club de Futbol ha decidit que el partit de diumenge davant de la Fundació Esportiva Figueres sigui de portes obertes. Per tant, tothom qui ho desitgi tindrà l'entrada gratuïta al Nou Estadi. El club vol tenir el màxim suport dels aficionats palamosins en un partit que és absolutament clau per a les aspiracions de mantenir la categoria.Així ho ha explicat avui el vicepresident del Palamós i responsable de l'àrea social, Carles Prujà.
CITA CARLES PRUJÀ
Cal recordar que, ara mateix, el Palamós i la Fundació Esportiva Figueres estan empatats a 34 punts, marcant la frontera entre els equips que se salvaran i els que baixaran a Primera Catalana. El partit que els enfrontarà aquest diumenge al Nou Estadi començarà a les cinc de la tarda. La directiva del Palamós no descarta permetre també l'entrada gratuïta en l'últim partit de lliga, que l'equip palamosí jugarà el dia 28 de maig davant de l'Europa.
Carles Prujà
Totes les notícies:
29/06/2026 - Successos Els Mossos investiguen un cas de tocaments a una menor en una casa de colònies de Palamós
Els Mossos d'Esquadra investiguen un cas de presumptes tocaments a una menor d'edat que passava uns...
29/06/2026 - Medi Ambient Compromís de les administracions per la depuradora nova
Com ja us explicàvem dies enrere, la depuradora d'aigües residuals de Mont-ras ja ha gairebé...
29/06/2026 - Cultura Joventut fa un balanç bo de les Barraques 2026
L'espai de Barraques de la platja Gran ha estat, un any més, un dels pols d'atracció dels actes...
29/06/2026 - Cultura Palamós recordarà la Guerra Civil i la repressió franquista amb una visita a les bateries del Molí de Vent
L'Ajuntament de Palamós vol aprofitar el Dia Nacional en Memòria de les Víctimes de la Guerra...
29/06/2026 - Successos Rescaten en estat crític una dona ofegada a la platja Gran
Els serveis d'emergència es van mobilitzar aquest dissabte a Palamós per atendre una dona que es...