05/05/2006 Societat
El mal temps que ha trobat en la seva ruta pel Mediterrani ha obligat a anul·lar l'escala que el creuer turístic Sea Cloud I havia de fer avui al port de Palamós. Sí que està previst que un vaixell de la mateixa companyia, el Sea Cloud II, faci escala diumenge al port palamosí, tal i com estava programat inicialment. El Sea Cloud II és un vaixell de vela d’època que disposa de les comoditats d’un creuer turístic. Hi ha una biblioteca d’estil anglès, restaurants i zones d’oci. Aquest veler de tres pals té una eslora de 86 metres i un calat de 5.
El vaixell pertany a la naviliera Sea Cloud Cruises i es va construir l’any 2001. Els creuers d’aquesta naviliera acostumen a navegar per les aigües del Carib a l’hivern i per les del Mediterrani durant els mesos de primavera i d’estiu. En aquest cas, el Sea Cloud II arribarà a Palamós diumenge a les onze del matí, procedent de València, i marxarà a les vuit del vespre cap a Barcelona. Portarà 82 passatgers, la majoria nordamericans, i 63 tripulants. Aquest vaixell ja ha visitat el port palamosí durant les tres últimes temporades. El fet que el vaixell arribi en diumenge pot fer que alguns botiguers hagin de variar els seus hàbits. Fa dues setmanes, durant la presentació de la temporada de creuers, l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, ja s'hi va referir.
CITA TERESA FERRÉS
Des d'ara i fins al mes d'octubre, el port de Palamós acollirà disset escales de creuers turístics que portaran al municipi uns 13 mil passatgers. Els vaixells més grans seran els de la companyia Thomson Cruises, amb capacitat per a 1400 viatgers cadascun d'ells.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
14/05/2026 - Successos Detingut dos cops en dos dies per robatoris violents, lesionant de consideració una víctima
Els Mossos d'Esquadra han detingut en dues ocasions, al llarg d'aquesta setmana i amb només dos...
14/05/2026 - Societat L'Ajuntament vol aclariments legals abans de complir la sentència pel complement salarial de la Policia Local
L'Ajuntament de Palamós diu que està pendent de consultes legals per aclarir de quina manera...
14/05/2026 - Política Som-hi demana al govern que pagui ja els factors retributius reconeguts judicialment als policies locals
Som-hi per Palamós i Sant Joan portarà al Ple municipal del dimarts vinent l'afer dels factors...
14/05/2026 - Serveis Les platges de Palamós recuperen les dutxes, 4 anys després
Per primera vegada des de l'any 2022, les platges de Palamós tornaran a tenir servei de dutxes...
14/05/2026 - Serveis Escala del creuer Sea Cloud Spirit
El port de Palamós rep avui la visita del creuer Sea Cloud Spirit, de la naviliera Sea Cloud...