18/04/2006 Esports
Balanç positiu de la cinquena edició del MIC, el mundialet de futbol base de la Costa Brava. Unes cinc mil persones van omplir diumenge el Nou Estadi de Palamós amb motiu de les finals del campionat. La selecció de Brasil, que es va endur la victòria en les tres categories en que participava, va ser la gran triomfadora del torneig.En categoria infantil, els brasilers van superar el Real Madrid per dos gols a zero. En cadets, la selecció 'canarinha' es va desfer per un gol a zero dels russos del Kryliya mentre, en categoria juvenil, els brasilers van superar l'Espanyol en els penals, després que el partit acabés amb empat a zero. El quadre d'honor del MIC 2006 el van completar el Real Madrid, que va guanyar la categoria d'alevins en imposar-se a l'Arsenal de Londres per dos a un, i l'Espanyol, que va vèncer en el torneig de futbol femení. Les espanyolistes van golejar en la final el Breda per quatre a zero.
En l'aspecte organitzatiu tot va anar com estava previst i, una vegada més, el Nou Estadi municipal va ser una festa, coincidint amb la celebració de les finals. Jordi Ors és el regidor d'Esports de l'Ajuntament de Palamós.
CITA JORDI ORS
Per la seva banda, un dels responsables de l'organització del torneig, Juanjo Rovira, recordava que el conveni amb les diferents seus de la Costa Brava acaba l'any vinent, tot i que la voluntat és la de renovar el compromís.
CITA JUANJO ROVIRA
El mundialet de futbol base de la Costa Brava ha arribat aquest any a la cinquena edició. Ha mobilitzat unes quatre mil persones entre jugadors dels 144 clubs que hi han participat, i els seus familiars.
Juanjo Rovira
Jordi Ors
Totes les notícies:
30/06/2026 - Societat Rosa dels Vents admet que l'incident de la casa de colònies de la Fosca li farà revisar protocols
Rosa dels Vents ha condemnat els fets ocorreguts aquest cap de setmana passat a la casa de...
30/06/2026 - Serveis L'Ajuntament veu bé la fira d'atraccions lluny del passeig però la vol de més qualitat
L'Ajuntament de Palamós es mostra satisfet amb el resultat del trasllat de la fira d'atraccions de...
30/06/2026 - Medi Ambient Amics de les Illes Formigues demana als ajuntaments i a la ciutadania que no afluixin per la depuradora nova
Ahir us explicàvem que les administracions donen per tancada l'emergència creada per l'avaria de...
30/06/2026 - Societat L'atenció primària amplia horaris a l'estiu per atendre un increment de població del 60% al Baix Empordà
Com cada estiu, la comarca del Baix Empordà s'enfronta a un repte de molta envergadura per una...
30/06/2026 - Successos Un escorcoll a Palamós dins l'operatiu contra una trama de tràfic d'éssers humans
La Divisió d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra i la Policia Nacional han desarticulat...