13/04/2006 Societat
Trobar gamba a la llotja de Palamós és, últimament, poc freqüent
L'Associació de Restaurants de la Badia creu que hi ha un 90 per cent de possibilitats que la campanya del Menú de la Gamba no es pugui fer aquest mes d'abril, a causa de la falta de matèria primera. Xavier Jabato és el president d'aquest col·lectiu.
CITA XAVIER JABATO 1
Els restauradors asseguren que, si com ja va passar l'any passat, s'han d'esperar al setembre per fer la campanya, hauran de fer un replantejament de tot plegat. El que no volen, en cap cas, és que se'ls acusi d'haver contribuït a l'escasedat de gamba.
CITA XAVIER JABATO 2
Avui, d'altra banda, s'acaba l'edició d'enguany del Menú de l'Olla de Peix, que tretze restaurants de Palamós, Calonge i Sant Antoni han servit durant l'últim mes i mig. Els establiments calculen que han servit uns 1500 menús, una xifra similar a la de la campanya de l'any passat.
Xavier Jabato 2
Xavier Jabato 1
Totes les notícies:
14/08/2026 - Cultura L'Arbreda acull avui una nova Mostra de l'Havanera Catalana
Ja està tot a punt perquè el recinte de l'Arbreda es converteixi aquesta nit en l'escenari de la...
14/08/2026 - Societat Les 3 jornades al passeig del Mar recullen quasi 200 donacions de sang i plasma
Satisfacció del Banc de Sang i Teixits de Catalunya, i de l'Associació de Donants de Sang, pel...
14/08/2026 - Serveis El creuer Silver Shadow farà escala demà a Palamós
Les escales de creuer d'aquest mes d'agost al port de Palamós continuaran demà dissabte amb la...
14/08/2026 - Cultura El Festival de Guitarra Girona-Costa Brava arriba a Palamós amb 'Mediterranean Flavours'
El duet format per Stefania i Maurizio di Fulvio protagonitzarà demà dissabte al Teatre La Gorga,...
14/08/2026 - Cultura Concert de piano a les Nits Blanques de Marina Palamós
La nit més especial de l'estiu a Marina Palamós arribarà demà dissabte amb una nova edició de...