L'AAVV del Barri del Tennis renuncia a la subvenció de la Festa Major

03/04/2006 Societat


La recentment creada Associació de Veïns del Barri del Tennis ha anunciat avui que renuncia a la subvenció de 1700 euros que concedeix l'Ajuntament de Palamós per finançar la Festa Major del barri. Amb aquesta acció, el nou col·lectiu veïnal vol demostrar que la seva creació no té cap relació amb aquests diners.L'embrió de l'Associació de Veïns del Barri del Tennis està format per la gent que, durant els últims sis anys, s'ha encarregat de l'organització d'aquesta festa d'estiu. Van considerar que l'altra col·lectiu de veïns del barri, l'Associació Pla d'Es Pla, els volia excloure i, per aquest motiu, van decidir constituir-se oficialment en nova associació. Des de l'entitat Pla d'Es Pla es va insinuar fa uns dies que l'únic que movia els membres de la nova entitat era conservar la subvenció de 1700 euros de la festa, i es va criticar que l'Ajuntament hagués donat fins ara aquests diners a uns particulars. El president de l'Associació de Veïns del Barri del Tennis, Miquel Aguilar, ha anunciat avui que renuncien a aquests recursos.
CITA MIQUEL AGUILAR 1
Segons Aguilar, la nova entitat no renuncia a organitzar les seves pròpies activitats i a demanar les subvencions i ajudes que consideri necessàries per al barri del Tennis. La nova associació està oberta a tothom, segons Miquel Aguilar.
CITA MIQUEL AGUILAR 2
El barri del Tennis ha passat, en només tres mesos, d'una llarga història sense un moviment veïnal organitzat a tenir dues associacions de veïns legalment constituïdes. Les dues parts asseguren que treballaran en paral·lel i que no hi ha cap intenció de buscar controvèrsies.


Miquel Aguilar 2


Miquel Aguilar 1



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...