17/03/2006 Obres i Urbanisme
El grup municipal de l'Entesa ha tornat a criticar la política de promoció d'habitatge social que fa l'equip de govern de l'Ajuntament de Palamós. Ha estat en el ple ordinari d'aquesta setmana i en relació al pla parcial del sector de La Rutlla. L'Entesa critica que en aquest sector no es farà vivenda de protecció oficial, segons afirma, per una falta de voluntat política. Èrik Solés és regidor del grup de l'Entesa a l'Ajuntament de Palamós.
CITA ÈRIK SOLÉS
Solés creu que, amb major voluntat política, s'hauria actuat perquè hi hagués una promoció de vivenda de protecció oficial en aquest pla parcial de La Rutlla. L'equip de govern respon, en aquest sentit, que això no ha estat possible perquè aquest pla parcial és anterior a la llei que obliga a fer reserva de sòl per construir aquest tipus d'habitatges. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, diu que la zona que la propietat ha de cedir al municipi en concepte d'aprofitament mitjà, un deu per cent del total, es podria vendre i fer vivenda de protecció oficial en un altre indret.
CITA TERESA FERRÉS
En aquest pla parcial de La Rutlla es construiran 48 vivendes amb una superfície mitjana de 350 metres quadrats.
L'Entesa es queixa que Palamós és l'únic municipi de més de deu mil habitants del Baix Empordà que no té convenis amb la Generalitat per cedir sòl per a la construcció de vivenda de protecció oficial.
Totes les notícies:
29/09/2026 - Societat Els agents de la Policia Local de Palamós deixen de fer hores extres
La plantilla de la Policia Local de Palamós ha decidit deixar de fer hores extres, segons ha...
29/09/2026 - Successos Detenen una parella per amenaçar amb un ganivet el porter d'un local de la Planassa
La Policia Local de Palamós ha detingut un home i una dona per, presumptament, amenaces amb arma...
29/09/2026 - Societat Protecció Civil activa l'alerta de l'INUNCAT davant un dimarts de pluja intensa
Protecció Civil de la Generalitat ha activat en fase d'alerta el Pla d'emergències per...
29/09/2026 - Serveis El port de Palamós tanca avui les escales de setembre amb el Silver Spirit
El port de Palamós posarà avui el punt i final a les 10 escales de creuer que ha rebut al llarg...
29/09/2026 - Societat Creu Roja prepara el seu segon sopar solidari
El 15 d'octubre vinent, Creu Roja Palamós celebrarà la segona edició del seu Sopar Solidari....