16/03/2006 Societat
Cano i Bachiller, a esquerra i dreta respectivament, durant una reunió anterior
El Gremi de Marxants i Firaires de les Comarques de Girona ha desconvocat les manifestacions previstes per als pròxims quatre caps de setmana per protestar contra el trasllat del mercat setmanal. El president de l'entitat, Manel Cano, s'ha reunit avui amb el regidor de Mercats de l'Ajuntament de Palamós, Antoni Bachiller. Després de la trobada, Bachiller ha explicat el missatge que ha donat als marxants.
CITA ANTONI BACHILLER
Per la seva banda, Manel Cano ha confirmat que es desconvoquen les mobilitzacions que havien de començar demà divendres. Tot i això, el president del Gremi de Marxants es reserva l'opció de reprendre-les en cas que ho consideri necessari. Manel Cano ha lamentat que Antoni Bachiller no hagi volgut posar per escrit les explicacions que ha donat en la reunió d'avui.
CITA MANEL CANO
Bachiller ha replicat que el que ha dit als marxants en la reunió és el mateix que ja va dir públicament en el ple de dimarts i que, per tant, no cal deixar-ne constància escrita.
Manel Cano
Antoni Bachiller
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
Som-hi per Palamós i Sant Joan insisteix que cal revisar el projecte de regeneració i...
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...