06/03/2006 Cultura
Poc més de 180 persones han anat, en total, a les dues representacions que la companyia de dansa Irish Tap Dancing ha fet aquest cap de setmana a Palamós. Concretament, dissabte hi van anar 87 persones i ahir diumenge 96. Tot i que l'assistència no va omplir ni una tercera part de l'aforament, el públic va poder gaudir de l'actuació de la Irish Tap Dancing, fins al punt que els van demanar alguns bisos. L'espectacle no estava organitzat per l'àrea de Cultura. En aquest cas, la promotora era la pròpia companyia de dansa. El muntatge, anomenat Celtic Caos, consistia en una mostra de danses cèltiques, a càrrec de ballarins i ballarines irlandesos, catalans i anglesos.
D'altra banda, i a pesar del mal temps que feia, Palamós va acollir ahir el Campionat d'Arada de les Comarques Gironines. Entre participants i assistents, unes 400 persones es van ajuntar a la finca Mas Costa. Al campionat hi van participar uns quaranta tractors, tant d'època com moderns.
Totes les notícies:
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
15/05/2026 - Cultura Conxa Aviñó presenta 'Menjarem torrades a l'infern', a Calonge
La Biblioteca Municipal de Calonge programa a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre...