28/02/2006 Cultura
Demà dimecres s'obre el termini de presentació de treballs al Premi de Recerca Vila de Palamós. Aquesta iniciativa la promou el Servei d'Arxiu Municipal i aquest any arriba a la sisena edició. El seu objectiu és fomentar l'estudi sobre l'àmbit local.Així ho ha explicat la Carme Adroher, responsable del Servei d'Arxiu Municipal de Palamós.
CITA CARME ADROHER 1
Els treballs a presentar, a partir de demà, tindran una extensió d'entre 25 i 50 pàgines. Es podran presentar fins al 31 de maig i el veredicte del premi es farà públic el 22 d'octubre. Carme Adroher explica que la investigació i el treball de camp són el principal actiu dels treballs que es presenten a aquest premi. També es primen els temes específics per davant dels més generalistes.
CITA CARME ADROHER 2
El Premi de Recerca Vila de Palamós està dotat amb 325 euros.
Carme Adroher 2
Carme Adroher 1
Totes les notícies:
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...
15/05/2026 - Cultura Conxa Aviñó presenta 'Menjarem torrades a l'infern', a Calonge
La Biblioteca Municipal de Calonge programa a les 7 d'aquesta tarda la presentació del llibre...