21/02/2006 Obres i Urbanisme
L'Associació de Veïns Pla d'es Pla demanarà a l'Ajuntament de Palamós que inclogui al pressupost de 2007 una partida per asfaltar el vial d'accés al barri. La brigada municipal d'obres ha anat fent en les últimes setmanes actuacions puntuals per tapar forats, però l'associació creu que cal donar una solució definitiva al mal estat que presenta aquest vial.Així ho ha explicat el president de l'entitat, Miquel Navarro.
CITA MIQUEL NAVARRO
L'Associació de Veïns Pla d'Es Pla celebra aquest vespre reunió de junta i, probablement, demà mateix presentarà una instància a l'Ajuntament de Palamós demanant la inclusió de l'asfaltatge del vial en el pressupost municipal de l'any que ve.
Miquel Navarro
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...
02/07/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni obre les ajudes pel lloguer d'habitatge per a joves
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha obert el termini per demanar les subvencions per pagar el...