L'oposició veu bé l'oferta de diàleg de Bachiller

16/02/2006 Serveis


El carrer de Santiago Bañeras, possible destí del mercat setmanal

El carrer de Santiago Bañeras, possible destí del mercat setmanal

Els grups de l'Entesa i del Partit Popular, tots dos en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós, valoren, en principi, positivament l'oferta feta ahir pel regidor de Mercats, Antoni Bachiller, per renegociar una futura ubicació pel mercat dels dimarts. Els grups opositors lamenten, però, que aquest replantejament hagi arribat després que el ple rebutgés la proposta inicial de l'equip de govern de posar el mercat al carrer de Santiago Bañeras, i que no s'hagués fet abans.Com recordareu, Bachiller va explicar ahir que cal partir d'un acord mínim: la necessitat de deixar l'avinguda de Catalunya oberta al trànsit tots els dies de la setmana. Prenent aquest punt d'inici, el regidor de Mercats es mostra disposat a consensuar una alternativa pel mercat, sense prendre com a únic punt de referència la del carrer de Santiago Bañeras.
El portaveu de l'Entesa, Josep Espadalé, ha dit avui que aquest diàleg és el que havia demanat sempre aquest grup. Espadalé es mostra disposat a asseure's a parlar, sempre que hi hagi un diàleg i una negociació sincers.
CITA JOSEP ESPADALÉ
Per la seva banda, el regidor del Partit Popular, Joan Fontanet, també veu bé que es replantegi el tema del mercat. En aquest cas, però, l'acord és més difícil perquè Fontanet no vol que es tregui el mercat de l'avinguda de Catalunya.
CITA JOAN FONTANET
El grup de Convergència i Unió no ha volgut pronunciar-se avui sobre aquesta qüestió. Esperarà a fer-ho en una roda informativa que ha convocat per a dilluns vinent.


Joan Fontanet


Josep Espadalé



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...