Dos detinguts per presumpte robatori de material elèctric

16/02/2006 Societat


La Policia Local de Palamós va detenir ahir dos veïns del municipi com a presumptes autors del robatori de material d'una empresa que fa manteniment de la xarxa elèctrica.
La matinada d'ahir dimecres, una patrulla de la Policia Local va sospitar d'una furgoneta que circulava pel carrer de la Riera. Com a mesura preventiva, els agents van anotar la matrícula del vehicle i van fer una descripció dels dos individus que l'ocupaven.
Ahir al matí, cap a les onze, es va presentar denúncia d'un robatori comès a la zona del carrer de la Riera. Segons això, algú havia robat un estoc de cable de coure que estava guardat en un tancat. El material pertanyia a una empresa subsidiària de Fecsa Endesa i que s'encarregava de fer reparacions a la xarxa elèctrica. La Policia Local va associar el robatori amb els dos sospitosos que havia vist durant la nit. Cap al migdia, i un cop localitzats, els va detenir, amb pocs minuts de diferència, als seus respectius domicilis. Un a l'avinguda de Catalunya i l'altre al carrer de la Indústria. Es tracta d'un ciutadà ucraïnès de 26 anys i d'un altre de nacionalitat espanyola. Tots dos han passat a disposició dels Mossos d'Esquadra, acusats d'aquest presumpte robatori.



Totes les notícies:


Fem servir cookies per a millorar els nostres serveis, cerques i informació mostrada. Si segueix navegant, considerem que n'accepta el seu ús. Aquest missatge no es tornarà a mostrar.

Més informació...