07/02/2006 Esports
Uns 200 regatistes de la classe Optimist en categoria infantil participaran en un clínic i en una regata que se celebraran a Palamós durant aquest mes de febrer. El clínic d'entrenament començarà dissabte vinent i estarà dirigit pel tècnic Kennet Andreasen.Aquest tècnic de nacionalitat danesa però resident als Estats Units fa diverses trobades formatives d'aquest tipus arreu del món. Fins ara, havia treballat sovint al sud de França però, en aquesta ocasió, ha optat per venir a Palamós. Xavier Ribera és el president del Club de Vela Palamós.
CITA XAVIER RIBERA
Les activitats es faran de l'11 al 25 de febrer. El clínic té dues parts i, entremig, es farà la regata, concretament durant el cap de setmana del 17 al 19 de febrer. Els 200 regatistes que es donaran cita a Palamós, amb edats de fins a quinze anys, provenen de vint països diferents. Majoritàriament són de països europeus però també n'hi haurà d'El Salvador, Canadà o Estats Units.
Xavier Ribera
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...