31/01/2006 Esports
El nou entrenador del Palamós Club de Futbol, Guillermo Hoyos, dirigirà aquest vespre el seu primer entrenament. Hoyos formarà tàndem amb Toni Vilalta, amb qui ja treballava en el Tossa. Com ja vam explicar ahir, els dos tècnics han arribat a través de l'empresa Academia Redh, encarregada de la formació de joves jugadors i de la gestió de clubs de futbol. Aquest vespre seran presentats a la plantilla i a la totalitat de directius i, a continuació, dirigiran el seu primer entrenament. A la sessió preparatòria d'avui, també hi seran Suárez i Bochi, els dos jugadors que han arribat del Tossa amb els nous tècnics. El propi Guillermo Hoyos ens els presenta.
CITA GUILLERMO HOYOS
El nou tàndem tècnic debutarà dirigint el Palamós en el partit davant del Castelldefels, que es jugarà aquest diumenge a les dotze del migdia, al Nou Estadi.
Guillermo Hoyos
Totes les notícies:
16/05/2026 - Esports El Palamós guanya al camp de l'Argentona i jugarà la promoció d'ascens a la Lliga Elit (2-3)
El Palamós ha aconseguit guanyar al camp de l'Argentona per 2 gols a 3 i tanca la lliga regular...
15/05/2026 - Societat L'expedient del canvi del topònim no rep al·legacions i aquest dimarts que ve passarà pel Ple
El procés pel canvi del topònim de Palamós donarà un pas més aquest dimarts vinent, en el Ple...
15/05/2026 - Societat Segona tongada de donació de sang i plasma al CAP, avui en horari de matí i de tarda
El Banc de Sang i Teixits de Catalunya i l'Associació de Donants convoquen avui una jornada de...
15/05/2026 - Cultura 'La Socarrada' dels Showboys, aquest dissabte a l'Arbreda
El parc de l'Arbreda serà l'escenari demà dissabte de 'La Socarrada', la tercera edició...
15/05/2026 - Cultura Carlos Ribas Soler publica 'Magical Mystery Beat', el primer single del seu nou àlbum i un homenatge als Beatles
El músic palamosí Carlos Ribas Soler publica avui el primer single del seu nou àlbum. La cançó...