30/01/2006 Serveis
Els marxants recollint firmes, dimarts passat
Els botiguers de l'avinguda de Catalunya i el Gremi de Marxants de Girona i Comarques han fet públic avui un comunicat conjunt en el qual reiteren la seva oposició al trasllat del mercat setmanal dels dimarts. Els dos col·lectius anuncien mobilitzacions i no descarten demanar responsabilitats polítiques i també la dimissió del president de Fecotur, Ramon Núñez, si finalment el mercat marxa de l'avinguda de Catalunya.Cal recordar que Fecotur, que té uns 300 comerciants palamosins afiliats, representa les diferents associacions de comerciants del municipi. L'entitat, però, va fer una primera valoració favorable al canvi d'ubicació del mercat setmanal. Aquest fet ha distanciat Fecotur dels botiguers de l'avinguda de Catalunya. Segons el portaveu dels comerciants, Joan Alabau, no s'han tingut en compte els perjudicis económics que suposaria la marxa del mercat. Tampoc hi ha cap mena d'estudi per millorar la mobilitat. Alabau assegura que l'equip de govern té moltes qüestions per respondre.
CITA JOAN ALABAU
Demà hi ha mercat i el Gremi de Marxants aprofitarà per continuar la campanya de recollida de firmes per demanar que el mercat setmanal es quedi a l'avinguda de Catalunya.
Totes les notícies:
06/10/2026 - Medi Ambient L'escalfament del Mediterrani està tropicalitzant les tempestes
Davant de temporals de pluja com els que hem vist en aquests inicis de tardor, hi ha escèptics del...
06/10/2026 - Societat Pluges fortes tornaran a amenaçar el litoral del Baix Empordà aquest vespre i nit
Protecció Civil de la Generalitat manté activa l'emergència del pla INUNCAT, davant la previsió...
06/10/2026 - Serveis El sector turístic demana mesures per desmassificar l'ocupació a l'agost
El sector turístic del Baix Empordà veu com un problema l'excessiva concentració de visitants a...
06/10/2026 - Societat El final de la temporada turística dispara d'un 7'8 per cent l'atur registrat a Palamós i Sant Joan
El municipi de Palamós i Sant Joan ha tancat el mes de setembre amb 538 persones apuntades a les...
06/10/2026 - Serveis Promoció Econòmica prepara formacions per a empreses, comerç, i emprenedors
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan prepara dos paquets...