13/01/2006 Societat
El Foment Empresarial del Comerç i el Turisme de Palamós, Fecotur, sortejarà demà els sis mil euros de la campanya de promoció comercial de Nadal. El guanyador s'emportarà aquesta quantitat carregada en una targeta Euroregal. Els diners se'ls haurà de gastar en els comerços afiliats a Fecotur. El sorteig es farà a les dotze del migdia a l'entrada de les galeries Carme, al carrer de Dídac Garrell. El guanyador sortirà d'entre cent mil butlletes, el doble que l'any passat. Aquestes butlletes han estat repartides pels 300 establiments que formen part de Fecotur. Ramon Núñez és el president de l'entitat.
CITA RAMON NÚÑEZ
El guanyador del sorteig dels sis mil euros farà les seves compres en una data que encara s'ha de triar. Probablement serà dins de la setmana de Carnaval. Com és habitual, es passejarà en una carrossa acompanyat de diferents colles carnavalesques.
Ramon Núñez
Totes les notícies:
01/07/2026 - Medi Ambient Territori diu que la sequera tornarà i prioritza infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua
El Govern de la Generalitat prioritzarà les infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua, de...
01/07/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava denuncia que el decret per protegir la posidònia s'incompleix
SOS Costa Brava denuncia que el decret que prohibeix el fondeig sobre praderies de posidònia...
01/07/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes de juliol a Palamós
Avui comencen les escales de creuer del mes de juliol al port de Palamós. La primera va a càrrec...
01/07/2026 - Societat Els Jutges de Pau fan front comú per recuperar totes les seves competències
El Congrés de Jutges de Pau que s'ha fet a Girona dies enrere ha tornat a posar de relleu la...
01/07/2026 - Cultura El Club Alpí Palamós i Sant Joan projecta avui 'The last expedition' a La Gorga
Aquest vespre es podrà veure al Teatre La Gorga la pel·lícula documental 'The last expedition',...