27/12/2004
L'Ajuntament de Palamós ha aprovat en l'últim Ple, i per unanimitat, que la zona coneguda popularment com el forat del càmping Kings quedi qualificada com a urbanitzable i destinada a ús hoteler. Aquest acord es farà arribar a la Generalitat, per tal que el Pla Director Costaner del Sòl Urbanitzable deixi en suspens la qualificació de sòl no urbanitzable d'aquest indret.En concret, aquesta qualificació urbanística que l'Ajuntament de Palamós vol pel sector del càmping Kings actualment contravé les directrius del Pla Director Costaner que la Generalitat ha d'aprovar properament i que afecta la línia de costa de cinc-cents metres, franja en la qual es troba el sector del càmping Kings. El sector estaria qualificat com a sòl no urbanitzable segons aquest Pla. L'Ajuntament de Palamós, en el procés obert de negociació del Pla General, vol qualificar la zona del càmping Kings com a sòl urbanitzable destinat a ús hoteler. L'Ajuntament de Palamós demana a la Generalitat que la qualificació urbanística definitiva de la zona es contempli segons el nou Pla General del municipi, pendent d'aprovació.
Ho explica l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés.
CITA TERESA FERRÉS
Recordem que la zona coneguda com el forat del càmping Kings havia de ser la ubicació d'un complexe hoteler, actualment inacabat, a causa dels increments en l'índex d'edificabilitat del projecte presentat pels seus promotors i que no van ser aprovats per les instàncies administratives.
Amb el tràmit del nou Pla General, entra la negociació de nous índexs d'edificabilitat per tal de fer viable un nou projecte hoteler per a la zona.
Totes les notícies:
30/09/2026 - Política L'alcaldessa de Palamós i Sant Joan ofereix diàleg per resoldre el conflicte laboral de la Policia Local
L'alcaldessa de Palamós i Sant Joan, Maria Puig, del grup d'ERC, ha fet avui una crida al diàleg...
30/09/2026 - Societat Convocades les eleccions a les confraries de pescadors catalanes
El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat aquest mes de setembre l'ordre d'inici...
30/09/2026 - Política Som-hi creu que la línia marítima amb les Illes no és una prioritat
Som-hi per Palamós i Sant Joan creu que el projecte de línia marítima regular amb les Illes...
30/09/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni suspèn llicències per a determinades activitats econòmiques
El Ple de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha aprovat suspendre temporalment el tràmit de...
30/09/2026 - Cultura El jaciment del Collet presenta els resultats de la campanya d'excavacions
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i la Universitat de Girona han presentat aquest matí les...