16/11/2004
L'Ajuntament de Palamós no descarta la possibilitat de compartir una zona industrial amb Vall-llobrega. El Consistori refusa la possibilitat de convertir en sòl industrial la zona que hi ha sota el puig Parals i busca alternatives en un acord amb el municipi veí.La futura zona de creixement industrial del municipi és un dels aspectes on més està incidint actualment el treball de revisió del pla general d'ordenació urbana de Palamós. El document previ elaborat pels tècnics preveia dues possibles zones. Una a l'esquerra del nucli del Tennis, en direcció al sector de Belitrà, i l'altra a sota del puig Parals. Aquesta última ja està descartada i ara l'Ajuntament de Palamós treballa, com a alternativa, en la hipòtesi, del pla de Vall-llobrega. Escoltem les declaracions de l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, avui al programa El Cafè de l'Orient.
CITA TERESA FERRÉS
Es tractaria dels terrenys que hi ha a la dreta de la carretera que uneix la C-31 i Vall-llobrega. Aquests terrenys són compartits pels dos termes municipals. Si no n'hi hagués prou, el nou pla general apostaria per fer sòl industrial a continuació del supermercat Champions, en direcció a Palamós. L'alcaldessa ha volgut deixar clar que, abans de prendre una decisió, s'ha de tenir en compte si Vall-llobrega vol fer créixer la seva actual zona industrial i cap a on vol fer-ho. Aquestes negociacions no es fan en el marc de la mancomunitat de municipis perquè Calonge no hi té cap intervenció.
Tall Teresa Ferrés
Totes les notícies:
01/07/2026 - Medi Ambient Territori diu que la sequera tornarà i prioritza infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua
El Govern de la Generalitat prioritzarà les infraestructures per dessalar i reutilitzar aigua, de...
01/07/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava denuncia que el decret per protegir la posidònia s'incompleix
SOS Costa Brava denuncia que el decret que prohibeix el fondeig sobre praderies de posidònia...
01/07/2026 - Serveis Comencen les escales de creuer del mes de juliol a Palamós
Avui comencen les escales de creuer del mes de juliol al port de Palamós. La primera va a càrrec...
01/07/2026 - Societat Els Jutges de Pau fan front comú per recuperar totes les seves competències
El Congrés de Jutges de Pau que s'ha fet a Girona dies enrere ha tornat a posar de relleu la...
01/07/2026 - Cultura El Club Alpí Palamós i Sant Joan projecta avui 'The last expedition' a La Gorga
Aquest vespre es podrà veure al Teatre La Gorga la pel·lícula documental 'The last expedition',...