10/11/2004
El Palamós tornarà a jugar els partits al Nou Estadi els diumenges a les cinc de la tarda. Després de provar de fer-ho a les dotze del migdia, la directiva va decidir ahir, en una reunió maratoniana, tornar a l'horari d'inici de temporada.
El regatista Rafa Trujillo és, ara per ara, l'únic medallista dels Jocs d'Atenes que ha confirmat la seva participació a la regata de vela Christmas Race. La prova, que es disputarà a finals del proper mes de desembre, es presenta divendres al Saló Nàutic de Barcelona.La junta directiva es va reunir durant quatre hores per valorar la prova pilot de jugar els partits de casa els diumenges a les dotze del migdia. Els directius van optar, tenint en compte també l'opinió del cos tècnic, per tornar a l'horari habitual de les cinc de la tarda. Això, segons ha argumentat la pròpia directiva en un comunicat, no vol dir que hagin quedat insatisfets per la prova matinal.
De fet, en el partit contra el Mataró, van aconseguir les millors recaptació i entrada de la temporada. Diumenge passat, davant del Balaguer, la situació va ser al revés, però el club al·lega que la celebració de la marxa dels traginers els va restar públic.
El portaveu de la directiva, Antonio Morata, explica la decisió que han pres.
CITA ANTONIO MORATA
Que el Palamós torni a jugar ara els seus partits a casa a les cinc de la tarda no vol dir que no es torni a repetir l'experiència de fer-ho a les dotze del migdia. El club ha argumentat, en aquest sentit, que quan tingui preparat algun acte paral·lel al partit, tornarà a l'horari matinal. En tot cas, està garantit que, com a mínim fins a finals d'any, els partits seran a la tarda.
D'altra banda, continua sense tancar-se el fitxatge del davanter del Badalona B, Valentín. Ja ha passat una setmana des que el club va donar a conèixer el seu interés pel jugador, però l'operació encara no s'ha tancat. De fet, es pot dir que, a hores d'ara, el fitxatge s'ha refredat perquè el filial del Badalona encara no està decidit a donar-li la baixa. Els motius que al·lega el club barceloní és que, abans de donar-li la carta de llibertat, ells han de buscar un recanvi a Valentín.
El Palamós, mentrestant, continua preparant el partit de diumenge a les dotze del migdia al camp del líder, el Santboià.
Parlem ara de vela. Queda només un mes i mig perquè se celebri la Christmas Race. Aquest any no s'espera que la participació sigui tan excepcional com en edicions anteriors perquè el passat estiu es van disputar els Jocs Olímpics d'Atenes.
Precisament, en aquestes olimpíades, la vela espanyola va aconseguir uns resultats extraordinaris. La parella Iker Martínez i Xabier Fernández van aconseguir la medalla d'or, i la formada per Natalia Vía Dufresne i Sandra Azón, la de plata. Aquest mateix metall és el que va assolir Rafa Trujillo.
Trujillo és l'únic medallista que ha confirmat la seva participació a la Christmas. També hi haurà un austríac que va ser medallista a Sidney.
El president del Club de Vela Palamós, Xavier Ribera, confirma aquests noms i explica quina serà la principal atracció de la Christmas Race 2004.
CITA XAVIER RIBERA
El compte enrere per a la celebració d'aquesta clàssica regata de Nadal s'inicia aquest divendres amb la seva presentació al Saló Nàutic de Barcelona. Ja han confirmat la seva assistència l'alcaldessa, Teresa Ferrés, i els regidors Jordi Ors i Joan Mármol.
Tall Antonio Morata
Tall Xavier Ribera
Totes les notícies:
24/09/2008 - Serveis Talls de llum, demà a Palamós.
Fecsa Endesa interromprà demà al matí el subministrament elèctric a diferents punts de...
24/09/2008 - Esports Problemes en l'inici de temporada per a la FE Palamós.
La Fundació Esportiva Palamós ha tingut problemes per fer la plantilla del primer equip per a...
23/09/2008 - Societat Conveni per millorar el servei de taxi a la comarca.
29 dels 36 municipis del Baix Empordà, entre ells el de Palamós, coordinaran els seus respectius...
23/09/2008 - Societat 22 mil usuaris al Busnit.
Les dues rutes d’autobús nocturn que connecten Girona, Salt i Figueres amb la Costa Brava, han...
23/09/2008 - Societat Bona valoració del Badia Bus.
L’Ajuntament de Palamós ha fet una valoració molt positiva del funcionament del Badia Bus, el...