05/11/2004
Demà dissabte se celebra la quarta edició de la Trobada Internacional de Corals d'Adults a Palamós. El recital comptarà amb la participació de cinc formacions corals, entre elles dues d'arribades expressament des de Itàlia.El concert tindrà lloc a partir de les vuit del vespre a La Gorga i està organitzat per Joventuts Musicals de Palamós i la Societat Coral El Progrés. Aquest any, la Trobada permetrà gaudir de la presència de cinc corals. Dues d'elles arriben des de Itàlia. Es tracta de La Combriccola de Gènova i de la Schola Cantorum de Trofello. A més, també actuaran el Cor de Música Moderna i Rythm Band de Granollers, el Cor de Cambra Cantabile d'Olot i la Coral El Progrés de Palamós.
Entre el repertori que es podrà escoltar destaquen gèneres tan variats com les obres clàssiques, els espirituals negres o el gòspel. L'entrada al recital és gratuïta.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...
02/07/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni obre les ajudes pel lloguer d'habitatge per a joves
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha obert el termini per demanar les subvencions per pagar el...