25/10/2004
El grup de Ciutadans de Palamós ha entrat avui al registre municipal una instància on hi consten les característiques tècniques del terreny de sis mil metres quadrats que han trobat per ubicar-hi l'aparcament de camions, de forma gratuïta i temporal.
Amb aquest gest la formació pretén fer reflexionar l'Equip de Govern i en concret l'Àrea de Mobilitat i Seguretat, amb l'argument que amb gestió, es poden aconseguir els objectius marcats. Feia un any i mig que havien demanat a l'Àrea un lloc per camions, i els independents, en pocs dies, n'han trobat.La juguesca encetada al ple continua. Demà dimarts acabaria el termini per entrar a l'Ajuntament les característiques tècniques del terreny que Ciutadans de Palamós ha obtingut, a cost zero, per ubicar-hi els camions. En el ple, com recordareu, el regidor de l'Àrea, Emili Pérez, va dir a Antoni Bachiller que si era capaç de trobar un espai per a camions gratuït li donava la seva àrea. Posteriorment, i també durant el plenari, les condicions es van matisar.
El grup d'Antoni Bachiller ha presentat avui al migdia una instància on hi consta la referència d'una finca de sis mil metres quadrats, al costat del futur equipament de la gent gran, en una zona que serà afectada pel Pla General. Però mentrestant, es podrà utilitzar per posar-hi els camions.
Des de Ciutadans de Palamós s'interpreta aquesta troballa com un advertiment al Govern municipal. El grup de Bachiller ve a dir que si es treballa, es troben resultats, i d'això, se'n diu gestió. Així ho explicava el president de la formació d'independents de Palamós, Alfons Bartolomé.
TALL ALFONS BARTOLOMÉ1
En principi, des de Ciutadans no es demanarà a Emili Pérez que plegui de les seves funcions, seguint les seves pròpies paraules. El grup d'independents no ha demanat la dimissió de ningú, tal com admet Alfons Bartolomé.
TALL ALFONS BARTOLOMÉ2
El regidor de Mobilitat i Seguretat Ciutadana, Emili Pérez, és de vacances, i tornarà a finals d'aquesta setmana.
Totes les notícies:
30/09/2026 - Política L'alcaldessa de Palamós i Sant Joan ofereix diàleg per resoldre el conflicte laboral de la Policia Local
L'alcaldessa de Palamós i Sant Joan, Maria Puig, del grup d'ERC, ha fet avui una crida al diàleg...
30/09/2026 - Societat Convocades les eleccions a les confraries de pescadors catalanes
El Diari Oficial de la Generalitat de Catalunya ha publicat aquest mes de setembre l'ordre d'inici...
30/09/2026 - Política Som-hi creu que la línia marítima amb les Illes no és una prioritat
Som-hi per Palamós i Sant Joan creu que el projecte de línia marítima regular amb les Illes...
30/09/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni suspèn llicències per a determinades activitats econòmiques
El Ple de l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha aprovat suspendre temporalment el tràmit de...
30/09/2026 - Cultura El jaciment del Collet presenta els resultats de la campanya d'excavacions
L'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni i la Universitat de Girona han presentat aquest matí les...