07/10/2004
L'Institut Català del Sòl, l'empresa pública que depèn del Departament de Política Territorial i Obres Públiques, ha adjudicat obres de construcció d'habitatges, urbanització del sòl i restauració de monuments per una suma de prop de 12 mil euros a tot Catalunya. Una d'aquestes operacions és a la nostra zona.
Es tracta de la urbanització del Polígon Segon A" de Vall-llobrega. Té una superficie d'una hectàrea i mitja, i completarà el mateix sector ja desenvolupat al 1996. Té un pressupost de 380 mil euros, i hauria d'acabar-se en el segon trimestre de l'any 2005.
Amb aquesta operació es permetrà disposar de noves parcel.les per a indústries, i aquesta urbanització permetrà resoldre la connexió del polígon amb la carretera C255. Aquesta connexió permetrà facilitar l'accés de remolcs tràiler que surten del port de Palamós fins als magatzems i empreses d'aquest sector.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...