05/10/2004
El conegut i emblemàtic hotel Trias, un dels grans equipaments hotelers de Palamós, serà completament reformat, posat al dia i modernitzat, amb el nou contracte de lloguer i gestió que es va fer efectiu ahir.
L'històric hotel, de vuitanta habitacions i construït l'any 1900, serà dirigit pel conegut empresari local Lluís Camós. La voluntat del nou equip directiu, que treballarà amb els antics propietaris, és que aquest Hotel sigui posat al dia i obri les portes, reformat, la propera Setmana Santa. Obrir tot l'any és l'objectiu.Tal com ha pogut saber Ràdio Palamós, l'operació es va signar ahir. El nou responsable de l'hotel, Lluís Camós, ha explicat avui a l'emissora que administrativament es tracta d'un contracte de lloguer, però que en el fons la voluntat és una operació conjunta dels propietaris i de la nova direcció per tal de tirar l'hotel endavant. Ho ha definit com un "pacte entre amics". Per la seva banda, Josep Colomer es mostrava avui molt satisfet del nou rumb que assoleix l'emblemàtic hotel palamosí, que va ser fundat per la seva mare i avis. Tal com ha dit, la joventut, bona predisposició i experiència de Lluís Camós són els millors ingredients que es poden donar en aquest nou punt que marca un gir en la història de l'establiment.
Lluís Camós ha explicat a l'emissora que es mostra "extraordinàriament il.lusionat" amb les possibilitats que té aquest hotel, i ho entén com a una aposta personal molt optimista.
L'interès és començar la reforma ben aviat, a ser possible la setmana que ve. Al llarg d'aquests propers dies, es vol fer la feina d'actualitzar tots els plànols, comprovar la distribució real de les cambres, observar les mesures que s'han de seguir per poder complir amb la normativa vigent de seguretat, i aportar alguns canvis. Canvis que poden anar, per exemple, per tirar alguns envans i unir algunes habitacions per fer-les més espaioses. Ara mateix, l'Hotel Trias té una vuitantena d'habitacions, setanta-vuit.
Lluís Camós ha explicat que l'estructura és sòlida, que la idea és optimista, i que només caldrà la tasca de tornar a vestir, redecorar, aquest hotel amb ulls dels anys dos mil.
Tota la plantilla actual de l'hotel es manté, cosa que suposa treure el neguit a un personal que veia amb dificultats el seu futur laboral. A banda, l'interès que té Lluís Camós és que la família de Josep Colomer estigui també vinculada a l'establiment, vivint-hi, i aportant solucions i propostes al dia a dia.
Però el que més es notarà en aquest nou cop de timó que rep l'Hotel Trias és que la voluntat passa per un hotel que obri tot l'any. Actualment el Trias tancava a la tardor, i obria pels volts de Setmana Santa.
Mentrestant, el propietari, Josep Colomer, ha destacat avui a Ràdio Palamós la seva satisfacció pel que ell considera una bona notícia pel municipi i pel seu establiment. Escoltem Josep Colomer.
TALL JOSEP COLOMER
Més que un acord de lloguer, les dues parts han destacat que es tracta d'un acord entre amics que fa anys que es coneixen. Hores d'ara, es desconeix l'import que es pagarà per aquest lloguer, i l'abast temporal que té.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Societat La Capella del Carme inaugura l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació saludable i sostenible
Avui s'ha inaugurat a la Capella del Carme l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...