21/09/2004
Avui s'ha presentat oficialment la segona edició de la fira Expohàbitat, que se celebrarà a la zona esportiva de Sant Antoni entre divendres i diumenge d'aquesta setmana. Es tracta d'una fira immobiliària, d'equipament i manteniment de la llar, que se celebra cada dos anys i que vol ser un referent del sector de l'habitatge a la Costa Brava. Aquest any hi participen 73 expositors.A Expohàbitat s'hi pot trobar tot el que fa referència a l'habitatge. Des d'una completa oferta de pisos, cases o terrenys fins a mobiliari, electrodomèstics, roba per a la llar o il·luminació. Però una de les principals apostes del certamen és el sector de la rehabilitació d'habitatges. En un municipi com Calonge, amb 35 urbanitzacions i amb un creixement urbanístic molt important en els últims anys, aquest sector ha de tenir un protagonisme molt important en el futur. Albert Ros és el regidor de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Calonge.
CITA ALBERT ROS
Una de les novetats que presenta aquest any Expohàbitat és l'obertura de l'espai Casa Antic. Es tracta d'una reproducció d'una masia catalana del segle dinou, decorada amb una combinació de peces antigues restaurades, complements i obres d'art. Aquest espai l'ocuparan antiquaris i brocanters.
Expohàbitat tindrà aquest any 4000 metres quadrats de superfície d'exposició repartits entre el pavelló de Sant Antoni i tres carpes muntades al seu voltant. En total hi participaran 73 expositors, un 20 per cent més que en l'última edició celebrada fa dos anys.
La fira oferirà també activitats paral·leles com ara xerrades, seminaris i visites guiades al nucl antic de Calonge i a d'altres zones d'interès històric.
Tall Albert Ros
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Societat La Capella del Carme inaugura l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació saludable i sostenible
Avui s'ha inaugurat a la Capella del Carme l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...