15/09/2004
Palamós torna a disposar des d'aquesta setmana de pistes municipals de tennis. S'han adequat les que hi ha al recinte del costat del pavelló municipal, i que havien quedat en desús.
D'altra banda l'Ajuntament ja té a punt el pavelló per a l'inici de les activitats d'aquest cap de setmana. S'ha fet una inversió de 96 mil euros, bàsicament per canviar les conduccions d'aigua.Pel que fa al tennis, es tracta de dues pistes de terra batuda. Tenen unes dimensions de 23,77 metres de llargada i 8,23 metres d'amplada. La instal·lació està oberta cada dia a partir de les nou del matí a excepció del dilluns que no s'obre fins a les tres de la tarda. Les pistes es poden utilitzar fins que hi ha llum natural perquè no hi ha enllumenat artificial. Els usuaris hauran d'abonar nou euros per hora. La gestió correspon al pavelló on també es podran utilitzar els vestidors.
L'Ajuntament ha fet un pas important recuperant les antigues pistes de tennis, que antigament era un pas continu d'esportistes i on es feien diverses competicions. El regidor d'Esports de l'Ajuntament de Palamós, Jordi Ors, ha reconegut que, recuperades les pistes, ara es pot tornar a pensar l'escola de tennis.
Mentrestant, el pavelló municipal d'esports ja està perfectament adequat per la frenètica temporada esportiva que l'espera.
L'Ajuntament ha fet una important inversió durant l'estiu. S'ha gastat 96 mil euros, basicament en el canvi de les conduccions d'aigua.
Per últim, i aprofitant que avui ha començat el curs escolar, ja s'ha publicat la revista del programa d'activitats esportives del municipi. Els alumnes dels centres ja l'han de tenir a les seves mans o, en tot cas, la rebran en els propers dies.
Totes les notícies:
02/07/2026 - Obres i Urbanisme Maria Puig demana consens i respecte al criteri tècnic per decidir on es farà la futura depuradora nova
El Consorci d'Aigües de la Costa Brava està treballant en un estudi d'alternatives per a la...
02/07/2026 - Societat L'escola Els Àngels va acabar el curs un dia abans per insectes en una aula
El curs escolar 2025-2026 va posar el punt i final el 19 de juny passat, però a l'escola...
02/07/2026 - Societat La Capella del Carme inaugura l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació saludable i sostenible
Avui s'ha inaugurat a la Capella del Carme l'exposició 'Menja. Actua. Impacta', sobre alimentació...
02/07/2026 - Cultura Cinema a La Gorga amb 'Estrany riu', i col·loqui amb la directora de càsting
El Teatre La Gorga de Palamós acollirà aquest vespre la primera projecció de l'estiu dins el...
02/07/2026 - Cultura La Biblioteca Municipal obre la temporada de contes infantils al passeig del Mar
Ja som al mes de juliol i, com cada any durant els mesos d'estiu, la Biblioteca Municipal de...