02/09/2004
L'ocupació hotelera ha funcionat durant el mes d'agost a un ritme similar a la de l'any passat en les mateixes dates, segons l'Associació d'Hosteleria i Turisme de la Costa Brava Centre. La mitjana d'ocupació ha estat d'un 93 per cent. Els empresaris, però, asseguren que això no compensa els mals resultats de principi de temporada, especialment dels mesos de maig i juny.Durant la primera quinzena del mes d'agost l'ocupació hotelera a la Costa Brava centre ha estat al voltant del 95 per cent, només tres dècimes per sota del resultat de l'agost de 2003. El fet que els dos últims dies de mes coincidissin amb un dilluns i un dimarts ha fet que la gent comencés a marxar cap a casa entre el 26 i el 28 d'agost. Això ha provocat que l'ocupació de la segona quinzena es quedés en un 90 per cent, dos punts menys que en el mateix període de l'any passat. Els empresaris del sector estan satisfets d'aquestes xifres però de cap manera se senten compensats pel mal inici de temporada. Escoltem Martí Sabrià, gerent de l'Associació d'Hosteleria i Turisme de la Costa Brava Centre.
CITA MARTÍ SABRIÀ 1
Com sempre, els mesos de setembre i octubre queden com a última reserva per intentar arrodonir el resultat d'una temporada força irregular. Martí Sabrià, però, reconeix que és difícil pronosticar què passarà aquests dos mesos.
CITA MARTÍ SABRIÀ 2
Els empresaris reconeixen que s'han hagut d'acostumar a una major imprevisió dels clients a l'hora de fer les reserves. Aquestes acostumen a fer-se ara més a última hora.
Martí Sabrià
Martí Sabrià
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...