01/09/2004
(Festes majors)
Astronòmicament parlant, encara ens queden tres setmanes d'estiu. Pel que fa a actes lúdics i culturals, amb l'entrada al mes de setembre gairebé podem dir que l'hem acabat. Tot i això, si anem buscant segur que encara trobarem algunes coses amb les que podreu ocupar el vostre temps lliure.
Per exemple, avui s'acaba la Festa Major de Sant Antoni. La cloenda del programa d'actes es posa amb una cantada d'havaneres a càrrec del grup Cant de Taverna. El recital es farà a la zona del Collet, a dos quarts de deu de la nit.
(Balls)
Si voleu una activitat una mica més mogudeta us fem un parell de propostes. A la plaça Forgas de Begur, a dos quarts d'onze de la nit, ball popular a càrrec de Fènix Grup. Mentrestant, al Centre Fraternal de Palafrugell teniu, com cada dimecres, balls country. De deu de la nit a una de la matinada.
(Visites guiades)
Acabat el mes d'agost, l'oferta de rutes guiades s'ha reduït dràsticament. Encara us podem oferir, però, alguna cosa. A les sis de la tarda, visita guiada al nucli antic de Castell d'Aro. El punt de sortida és la plaça del Poeta Sitjar.
(Exposicions)
I per acabar, us recomanem algunes exposicions que podeu visitar. A Palamós continua oberta fins al 15 de setembre la mostra temporal Planeta Gamba. El lloc és la sala d'exposicions del Museu de la Pesca. S'hi pot anar de dilluns a diumenge, de les deu del matí a les nou de la nit.
També es manté, en aquest cas fins al 17 d'octubre, l'exposició temporal "1694, cartografia d'un conflicte". La trobareu a la Casa Montaner.
I una de pintura. La mostra de la pintora Elena Ordoyo que es pot visitar a l'espai Marsala de Sant Antoni fins al dia 9 de setembre.
Totes les notícies:
18/08/2026 - Política Som-hi vol revisar els accessos a la platja Gran i demana una Junta de Portaveus
Som-hi per Palamós i Sant Joan insisteix que cal revisar el projecte de regeneració i...
18/08/2026 - Política Raül Núñez (JuntsxCat) reclama ampliar el servei de socorrisme a les platges
El candidat de Junts per Catalunya a l'alcaldia de Palamós en les eleccions municipals de l'any...
18/08/2026 - Cultura Les Braves ja preparen el segon Bingo Musical Català
Per segon any consecutiu, la colla Les Braves celebrarà la Diada de l'Onze de Setembre a Palamós...
18/08/2026 - Esports Un grup de joves de Palamós i Sant Antoni arriba a la semifinal del Campionat del món de hip hop
Un grup de ballarins joves de Palamós i de Sant Antoni han aconseguit arribar a les semifinals de...
17/08/2026 - Cultura Avui comença el II Curs internacional de flauta travessera de Palamós
Amb la benvinguda als alumnes i l'acte oficial d'inauguració, aquest matí comença la segona...