13/08/2004
El nucli del Tennis celebra aquest cap de setmana la seva particular Festa Major. Una festa que aconsegueix que el veïnat tingui l'ocasió perfecta per retrobar-se i gaudir dels actes. La festa del dissabte al Tennis està pensada per a diferents públics. Ho demostra el fet que es comença amb una festa d'animació infantil i es continua amb un espectacle d'exhibició amb serps de 50 quilos.
Es manté la tradicional cucanya, per tal que qui tingui més habilitat aconsegueixi agafar el pernil d'un pal de vuit metres, i hi haurà un ball de nit amb dos grups musicals.
Des del nucli del Tennis, un dels organitzadors de la festa, Miquel Aguilar, us anima a participar-hi i us explica més a fons en què consistirà la festa.
CITA MIQUEL AGUILAR
Els actes de la Festa del Tennis es concentren en un sol dia, el dissabte, tot i que fa un parell d'anys es parlava que en el futur es podria ampliar a dues jornades.
Totes les notícies:
25/10/2026 - Esports El Palamós s'emporta el derbi davant el Figueres (1-0)
El Palamós ha sumat els tres punts després de guanyar per la mínima (1-0) a la Unió Esportiva...
23/10/2026 - Societat SSIBE planifica les seves prioritats a 2 anys amb un nou pla estratègic
Serveis de Salut Integrats del Baix Empordà ja té enllestit i aprovat el seu Pla Estratègic...
23/10/2026 - Serveis Última escala de l'any del creuer Marella Explorer
Avui divendres hi torna a haver escala de creuer al port de Palamós. En aquest cas es tracta de...
23/10/2026 - Societat Les Kaòtikes recuperen el 'Mar de Birres' després de l'ajornament pel mal temps
Ara sí, demà dissabte està previst que finalment es pugui celebrar la vuitena edició del 'Mar...
23/10/2026 - Serveis La Cambra de Palamós participa en una missió comercial a Àlaba
La Cambra de Comerç de Palamós ha participat aquesta setmana al Retail Tour Àlaba, una missió...