16/06/2004
Juli Torrent és el primer candidat que sona a ser el nou entrenador del Palamós Club de Futbol. L'actual tècnic de la Fundació admet que encara no li han ofert el càrrec però que en els propers dies s'ha de reunir amb Jordi Condom. L'ex-capità del Palamós serà l'encarregat de fer la plantilla de l'equip palamosí.
D'altra banda el 20 de juliol serà finalment la data del partit Palamós-Barça al Nou Estadi. L'Ajuntament està convençut que el camp s'omplirà.Comença a ser preocupant la situació del Palamós. Poques notícies i moviments s'estan originant al voltant del club quan la majoria d'equips, com a mínim, han començat a dissenyar les seves plantilles.
Jordi Condom està exercint de director esportiu i en els propers dies començarà a tancar negociacions. En aquests moments Condom s'està concentrant en els examents per treure's el carnet de tècnic territorial.
Una de les negociacions que podria tancar és el fitxatge de l'entrenador, Juli Torrent que a dia d'avui és el candidat més ferm. Economicament li surtiria barat al club i coneix molt bé el Palamós. És a dir, és el perfil perfecte.
Torrent ni afirma ni desmenteix però diu qeu encara no li han ofert res de forma oficial.
A la llista de possibles fitxatges ja es troba entre els més ben situats Mario Fernandez que aquesta setmana ha rebut la baixa del Perelada.
El Palamós te constancia que només tres jugadors han denunciat els seus contracte a l'AFE. Amb la resta s'està negociant i tot fa pensar que l'equip estarà a tercera divisió la propera temporada. El club espera d'una vegada per totes signar el contracte amb el Barcelona perque vingui a l'estiu al Nou Estadi. Aquest contracte obrirà moltes portes als futurs directius a l'hora de buscar diners i tancar negociacions.
L'Ajuntament i la Generalitat organitzaran aquest partit, que tal i com diu el regidor d'esports, Jordi Ors es disputarà el dimarts 20 de juliol.
Des de l'Ajuntament es confia en que el Nou Estadi s'ompli de gom a gom i el propi Ors reconeix que ja han començat a organitzar el partit.
El Barcelona jugarà aquest partit a Palamós però abans s'haurà enfrontat al Figueres i al Banyoles aprofitant la seva estada a Perelada. A finals de juliol el Palamós també podria rebre al Nou Estadi al primer equip de l'Espanyol.
Totes les notícies:
18/05/2026 - Medi Ambient Projecte del Museu de la Pesca per repoblar espècies de peix autòctones
El Museu de la Pesca de Palamós impulsa un programa per reduir la pèrdua de la biodiversitat...
18/05/2026 - Societat 89 donacions de sang i 28 de plasma en la jornada doble al CAP Palamós
El Banc de Sang i Teixits i l'Associació de Donants han saldat amb 89 donacions de sang i 28 de...
18/05/2026 - Successos Mor una persona al seu domicili per una crisi cardiorespiratòria
Un ampli operatiu d'emergència es va desplegar aquest dissabte a Palamós, per atendre una persona...
18/05/2026 - Serveis Setmana amb 3 escales de creuer al port de Palamós
Avui comença una setmana amb força activitat pel que fa a les escales de creuer al port de...
18/05/2026 - Societat El 'Fit Jove' prepara activitats d'esport i salut per a l'estiu
Les àrees de Joventut, Esports, i Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós posen en marxa una...