25/05/2004
Una embarcació de pesca ha localitzat aquest matí el cadàver d'un submarinista a set milles de la costa de Barcelona. S'apunta que es tracta del jove de Begur, Manel Montalbán, que va desaparèixer el diumenge dia 16 de maig, quan feia pesca submarina a pulmó lliure.S'ha de practicar al cadàver les proves d'ADN per determinar la seva identitat, però de moment tot apunta que el cadàver que estava surant a les costes de Barcelona correspon al del noi Manel Montalbán, de Begur.
Un dels indicis és el fet que el cos que s'ha trobat portava posat el trajo de submarinista amb la inscripció Picasso, la mateixa que portava el jove en desaparèixer.
Salvament Marítim ha indicat que el cadàver ha estat localitzat surant a les nou del matí. S'ha enviat a la zona l'embarcació Salvamar Bellatrix, que té base a Barcelona.
Com es recordarà el jove de 20 anys va desaparèixer al migdia del dia 16, quan practicava pesca submarina a la cala d'Aiguafreda de Begur.
Totes les notícies:
04/07/2026 - Successos Els Bombers continuen patint pel flanc dret del foc de les Gavarres
Malgrat l'entrada del vent de marinada, que amenaça d'obrir el foc en direcció a Girona, els...
04/07/2026 - Medi Ambient S'activa el nivell 4 del Pla Alfa i es restringeix l'accés al massís de les Gavarres
El cos d'Agents Rurals de la Generalitat ha activat el nivell 4 del Pla Alfa per perill extrem...
04/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ha cremat 2.200 hectàrees i ha tocat urbanitzacions de Calonge
Més de 24 hores després de l'inici del sinistre, els Bombers de la Generalitat consideren que...
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...
03/07/2026 - Successos Protecció Civil manté confinats 7 municipis al voltant de les Gavarres
Protecció Civil de la Generalitat ha escalat el pla Infocat de la fase d'alerta a la...