24/05/2004
Avui a la una del migdia s'ha signat un conveni de col.laboració entre l'Associació de Discapacitats Psíquics El Trampolí i l'Ajuntament de Palamós. Aquest conveni implica que se cedeix un local al Centre Cívic a aquesta entitat, i se li atorga una subvenció de 3200 euros per fer activitats.El conveni és anual, amb l'objectiu de fomentar les activitats d'oci entre les persones discapaciteades. Ha estat signat aquest migdia entre el regidor de Serveis Socials, Francesc Matés, l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, i la presidenta de l'Associació El Trampolí, Maite Cobos.
Precisament l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, és qui dóna més detalls d'aquest conveni.
TALL FERRÉS
El conveni implica que es dóna 3200 euros a l'entitat, i se li permet fer ús d'un local al Centre Cívic, que ja tenen des del mes d'octubre passat. El local, situat al Centre Cívic de Palamós acull les activitats de l'associació El Trampolí tots els dimecres a la tarda.
Allà s'hi fan activitats de lleure d'aquest col.lectiu, però també hi ha una especial incidència en aspectes de formació.
PERE.-
L'associació El Trampolí va néixer com a grup de teatre inclòs dins d'una associació anomenada El Terrari, a la Bisbal. Es va constituir legalment al 2000.
Des d'aleshores, el grup de teatre, format únicament per persones disminuïdes de les comarques de l'Alt i Baix Empordà, ha representat cinc obres.
Teresa Ferrés
Totes les notícies:
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...
03/07/2026 - Successos Protecció Civil manté confinats 7 municipis al voltant de les Gavarres
Protecció Civil de la Generalitat ha escalat el pla Infocat de la fase d'alerta a la...
03/07/2026 - Serveis 'Palamós i Sant Joan Més Blau!', nova marca del servei de neteja i residus
L'Ajuntament de Palamós ha presentat avui el nou servei de recollida de residus, neteja viària i...
03/07/2026 - Societat Sostre Cívic lliura les claus de la promoció 'Terra de mar'
L'entitat Sostre Cívic va lliurar ahir a la tarda les claus dels 34 pisos que formen part de...
03/07/2026 - Obres i Urbanisme El Parlament reclama al Govern el calendari del futur hospital de Palamós nou
El Parlament de Catalunya ha aprovat per unanimitat una moció presentada per Esquerra Republicana...