14/05/2004
Avui a les vuit del vespre es fa a la Sala Fontova de Calonge la conferència titulada "Patrimoni cultural i ambiental de la Vall dels Molins".
La presentació de l'acte i del projecte "Descobreix Calonge-Sant Antoni" anirà a càrrec del regidor d'Urbanisme i Medi Ambient de l'Ajuntament de Calonge, David Gràcia.
A banda, el tècnic de Turisme del Consell Comarcal del Baix Empordà, Dani Ponseti, presentarà la xarxa de senderisme de la comarca. Posteriorment, el biòleg de l'Associació ACRES Natura, Joan Daranas, presentarà la flora i la fauna del bosc de ribera; i el vicepresident del Centre d'Estudis Calongins, Josep Cargol, presentarà el llegat de les rescloses i els molins.
Demà es farà una sortida guiada amb els ponents de la xerrada, que començarà al pont penjat i enfilarà la riera de Romanyà.
Totes les notícies:
02/10/2026 - Obres i Urbanisme La segona fase d'obres del passeig del Mar començarà a mitjan octubre
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan preveu tenir en marxa les obres de la segona fase del passeig...
02/10/2026 - Política Som-hi per Palamós i Sant Joan perfila una llista que tornarà a liderar Teresa Ferrés
Després de ser la segona força més votada en les eleccions municipals del 2023, aconseguint 4...
02/10/2026 - Política Cristina Ruz repetirà com a alcaldable de VOX a Palamós i Sant Joan
VOX es presentarà per segona vegada consecutiva a unes eleccions municipals a Palamós i Sant...
02/10/2026 - Medi Ambient El BioBlitz a Castell fotografia un mero blanc, per primera vegada a Catalunya
Recordareu que ara fa uns dies us parlàvem d'una activitat que l'Associació de Naturalistes de...
02/10/2026 - Cultura Activitats al poblat iber de Castell amb motiu del 'Cap de setmana ibèric'
Aquest cap de setmana se celebra el 26è 'Cap de setmana ibèric', que organitza el Museu...