11/05/2004
El tècnic del Palamòs, Domenec Torrent perdonarà a Pere Luque les mensualitats que li deu i no pensa denunciar al seu contracte. Els jugadors negociaran aquesta setmana els seus contractes amb el president perque després de jugar divendres a Alacant quedaran desvinculats del club.Aquesta és la última setmana en que els jugadors i els entrenadors treballaran pel Palamós Club de Futbol. El divendres després del partit a Alacant, oficialment, es decretaran vacances. Abans, però, s'espera la presència del president Pere Luque per tractar els contractes de la plantilla. Cada jugador sabrà aquesta setmana, en teoria, els diners que el Palamós li deurà. Posteriorment decidirà a títol individual si denuncia o opta per renegociar amb el club. Luque va abançar, recentment, a aquesta ràdio que ell marxaria del Palamós deixant el mateix deute amb el que es va trobar 210 mil euros - uns 35 milions de pessetes-.
Tot i això no es pot descartar que el president pagui aquesta mateixa setmana a la plantilla alguna part de les nómines pendents i per tant el deute es reduiria.
Amb qui no tindrà problemes Pere Luque serà amb el tècnic, Doménec Torrent. El de Santa Coloma de Farners ha demostrat ser tot un senyor i no pensar denunciar el seu contracte per no perjudicar el Palamós.
CITA
Aquesta tarda podria haver moviment per les oficines del Palamós perque avui, precissament, torna l'equip als entrenaments.
Torrent no vol jutjar explícitament el que faran els jugadors. Només els recomana que si denuncian, siguin intel·ligents.
CITA
L'Ajuntament de Palamós continua mantenint que el club podrà jugar la temporada a la tercera divisió perque els partits amistosos d'aquest estiu contra el Barça i l'Espanyol li serviran d'aval en cas que s'arribi al final d'aquesta temporada amb un gran deute. Directius que ara integran la junta amb Pere Luque podrian continuar al capdavant de la qual estaria David Ferragut. Luque ja té decidit que plega la propera setmana i tot apunta que el relleu estaria en la mateixa junta.
El Palamós acaba la lliga regular aquest divendres al camp de l'Hèrcules. El partit s'abança al cap de setmana perque cap dels dos equips s'hi juga res. Els palamosins marxaran el mateix dia en autobús i tornaran a l'endemà. El partit, que serà transmés per Ràdio Palamós, començarà a les 7 de la tarda.
Totes les notícies:
17/10/2026 - Esports El Palamós CF empata al camp del Sant Cugat FC (2-2)
Palamós i Sant Cugat s'han repartit els punts després d'empatar a dos gols en el partit...
16/10/2026 - Política El govern prepara un pressupost municipal de contenció
El govern municipal de Palamós i Sant Joan, format per ERC i el PSC, vol posar fil a l'agulla a...
16/10/2026 - Serveis Una delegació de la Cambra de Comerç d'Agadir visita Palamós i Sant Joan
Palamós i Sant Joan ha rebut aquesta setmana la visita d'una delegació de la Cambra de Comerç de...
16/10/2026 - Política La regidora de Palamós i Sant Joan Yolanda Aguilar serà la número 4 de la llista del PSC al Congrés per Girona
El Partit dels Socialistes de Catalunya ha fet públiques les llistes de candidats al Congrés i al...
16/10/2026 - Cultura El 'Mar de Birres' es posposa al 24 d'octubre
La Mostra de cervesa artesana de Palamós i Sant Joan 'Mar de Birres' no es farà finalment demà...