29/04/2004
La pluja, especialment l'amenaça del mal temps, ha fet que tots els actes previstos per demà sobre la sardana quedin anul.lats.
Havien de venir 3 mil escolars a Palamós, per celebrar la cloenda del curs de sardanes. L'amenaça de pluja, que s'apunta per demà a la tarda, ha espantat l'organització, que difícilment podria encabir 3 mil nens i nenes en cas de mal temps.Aquest acte era un dels destacats, demà divendres. Consistia en la cloenda de la campanya "La sardana a l'Escola", i era una activitat organitzada per la Diputació de Girona i els Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Palamós.
S'ha anul.lat per les pluges, especialment per l'amenaça que en vinguessin de noves. En ser un volum tan alt de nens i nenes, hi havia un problema per ubicar-los en cas de pluja.
Parlant amb exactitud, era previst que un total de 2.909 alumnes de 41 escoles de les comarques gironines participessin en aquesta jornada, que constava d'una ballada de sardanes, espectacles d'animació i ball.
Totes les notícies:
19/05/2026 - Política Ple ordinari del mes de maig a l'Ajuntament de Palamós
L'Ajuntament de Palamós convoca a les 6 d'aquesta tarda el Ple ordinari municipal del mes de maig....
19/05/2026 - Política La CUP Palamós Vila-romà medita si es presenta o no a les eleccions municipals
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà està en ple debat sobre la seva participació...
19/05/2026 - Cultura El 19è festival 'Palamós Terra de Mar' se centra en la recerca científica al mar
El port de Palamós es prepara per acollir, aquest cap de setmana que ve, la 19a edició del...
19/05/2026 - Serveis Comença el 'Tasta el mercat!' a 'El provisional', avui amb la cuina de La Gatzoneta
Aquest migdia ha començat a 'El provisional', la primera de les dues sessions previstes de...
19/05/2026 - Societat Sessions participatives del Pla Local de Joventut 2027-2030
Aquesta setmana hi ha dues sessions obertes a la participació del jovent de Palamós, per aportar...