23/04/2004
Aquest diumenge se celebra a Vall-llobrega la tretzena marxa Popular 'Pla i Muntanya'. Les inscripcions es fan a la plaça de la vila del municipi veí, des d'on se surt, i valen cinc euros. Els participants es poden inscriure a les vuit del matí, tinguent en compte que la marxa comença tres quarts d'hora més tard.
La iniciativa fa un recorregut per zones d'interès, que ens l'explica el president de l'Associació Cultural El Recer, Rufino Guirado, el qual, a més, explica el principal atractiu d'aquesta marxa.
L'organització expressa que no es permet fer aquesta marxa amb bicicleta de muntanya. Sí, però, que es pot portar gos, sempre que es porti lligat. És un acte organitzat per l'Associació Cultural El Recer, amb la col.laboració de l'Ajuntament de Vall-llobrega.
Totes les notícies:
14/10/2026 - Obres i Urbanisme 4 empreses opten a redactar els projectes de canalització de la riera Aubi, i de la xarxa separativa d'aigües
Un total de 4 empreses s'han presentat a la licitació convocada per l'Ajuntament de Palamós i...
14/10/2026 - Política La proposta per aprovar el compte general del 2025 es portarà al Ple d'aquest mes
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan farà el Ple ordinari del mes d'octubre el dimarts vinent, i...
14/10/2026 - Política La CUP hauria apostat per una gestió municipal directa de l'habitatge protegit
El grup municipal de la CUP, en l'oposició a l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan, hagués estat...
14/10/2026 - Cultura Torna el 'Mar de Birres', 8ena Mostra de Cervesa Artesana de Palamós i Sant Joan
Aquest proper dissabte hi ha prevista la vuitena edició del 'Mar de Birres', la Mostra de Cervesa...
14/10/2026 - Societat Calonge i Sant Antoni inverteix 66.000 euros en millores a les escoles
Coincidint amb l'inici del curs 2026-2027, l'Ajuntament de Calonge i Sant Antoni ha fet obres a les...