20/04/2004
Els jugadors del Palamós estan reunits des de les quatre de la tarda en el seu vestidor. Després de l'entrenament d'avui la plantilla decidirà de quina forma decideix protestar sobre la seva delicada situació económica. Ahir tres jugadors es van desplaçar a Madrid per parlar amb el responsable de l'AFE, l'associació de futbolistes espanyols.
Ahir Edu Aguilar, Xavi Molas i Diego Rangel es van reunir a Madrid amb Gerardo Movilla el responsable de l'AFE. Els jugadors volien, primer, comunicar la seva situació a l'AFE i després informar-se sobre les mesures de pressió que poden fer dirigides al president Pere Luque. L'AFE no tenia constància de la situació del Palamós CF, és a dir que els jugadors no cobren. Una de les recomanacions que els hi van fer, va ser que realitzessin alguna cosa sonada perquè s'assabenti tota Espanya dels seus problemes.
Edu Aguilar estava a la reunió i abans de l'entrenament d'aquesta tarda explicava quines conclussions van extreure.
TALL EDU AGUILAR 1
Els jugadors estan reunits ara al vestidor per decidir què fan. Edu Aguilar diu que com a mínim faran un comunicat però no descartan fer quelcom més contundent perque saben que el club no té diners per pagar.
TALL EDU AGUILAR 2
Diumenge a la mitja part del partit el vice president del club Salvador Reinaldos, l´únic directiu que s'adreça als mitjans de comunicació, explicava que en quinze dies els jugadors cobrarien alguna quantitat.
TALL SALVADOR REINALDOS
El Palamós ha començat a preparar el proper partit de lliga que serà aquest dissabte a dos quarts de cinc de la tarda al camp del València B.
Totes les notícies:
06/10/2026 - Medi Ambient L'escalfament del Mediterrani està tropicalitzant les tempestes
Davant de temporals de pluja com els que hem vist en aquests inicis de tardor, hi ha escèptics del...
06/10/2026 - Societat Pluges fortes tornaran a amenaçar el litoral del Baix Empordà aquest vespre i nit
Protecció Civil de la Generalitat manté activa l'emergència del pla INUNCAT, davant la previsió...
06/10/2026 - Serveis El sector turístic demana mesures per desmassificar l'ocupació a l'agost
El sector turístic del Baix Empordà veu com un problema l'excessiva concentració de visitants a...
06/10/2026 - Societat El final de la temporada turística dispara d'un 7'8 per cent l'atur registrat a Palamós i Sant Joan
El municipi de Palamós i Sant Joan ha tancat el mes de setembre amb 538 persones apuntades a les...
06/10/2026 - Serveis Promoció Econòmica prepara formacions per a empreses, comerç, i emprenedors
L'Àrea de Promoció Econòmica de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan prepara dos paquets...