15/04/2004
El Govern de la Generalitat començarà a adaptar l'actual solució circulatòria que hi ha prop de la benzinera de Sant Joan, format per dues mitges llunes, per transformar-ho en un giratori complet. L'actuació costarà uns 300 mil euros, començarà al juny i és previst que duri un mes. L'obra la promou l'empresa pública GISA.Aquesta va ser una reivindicació que va fer l'Ajuntament al nou secretari de Mobilitat, Manel Nadal. Es tracta d'adaptar l'actual solució urbanística, que consisteix en dues mitges llunyes i un carril al mig, i transformar-ho tot en un giratori. Es fa per dotar de més seguretat aquell entorn.
Aquesta modificació és finançada directament per la Generalitat, a través de l'empresa pública Gisa, i costarà uns 300 mil euros. Al mes de juny es faran les obres, que duraran un mes. L'obra inclou l'adequació de l'espai, l'ajardinament i la il.luminació del giratori, tal com ha recordat l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés.
TALL FERRÉS GIRATORI
Un dels objectius de la Generalitat és que aquest giratori sigui més segur, especialment amb els vehicles que volen anar en direcció a la Fosca.
Alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés
Totes les notícies:
06/07/2026 - Successos Bombers apel·la a la responsabilitat pel risc molt elevat d'incendi
Bombers de la Generalitat fa una crida a la responsabilitat de la ciutadania davant el risc...
06/07/2026 - Serveis L'atur va anar lleugerament a la baixa al juny
Palamós ha tancat el mes de juny amb 459 persones apuntades a les llistes de l'atur, segons les...
06/07/2026 - Societat Palamós vol accelerar l'eliminació de símbols franquistes
L'Ajuntament de Palamós vol que els propietaris particulars vagin retirant les plaques amb...
06/07/2026 - Serveis Dia de turisme britànic a Palamós amb l'escala del Marella Discovery 2
Comencem la setmana amb creuer al port de Palamós. Avui hi fa escala el Marella Discovery 2, de la...
06/07/2026 - Societat La CUP demana repartir els festius locals entre Palamós i Sant Joan
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà demana que els dos dies de festa local que té...