15/04/2004
El Govern de la Generalitat començarà a adaptar l'actual solució circulatòria que hi ha prop de la benzinera de Sant Joan, format per dues mitges llunes, per transformar-ho en un giratori complet. L'actuació costarà uns 300 mil euros, començarà al juny i és previst que duri un mes. L'obra la promou l'empresa pública GISA.Aquesta va ser una reivindicació que va fer l'Ajuntament al nou secretari de Mobilitat, Manel Nadal. Es tracta d'adaptar l'actual solució urbanística, que consisteix en dues mitges llunyes i un carril al mig, i transformar-ho tot en un giratori. Es fa per dotar de més seguretat aquell entorn.
Aquesta modificació és finançada directament per la Generalitat, a través de l'empresa pública Gisa, i costarà uns 300 mil euros. Al mes de juny es faran les obres, que duraran un mes. L'obra inclou l'adequació de l'espai, l'ajardinament i la il.luminació del giratori, tal com ha recordat l'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés.
TALL FERRÉS GIRATORI
Un dels objectius de la Generalitat és que aquest giratori sigui més segur, especialment amb els vehicles que volen anar en direcció a la Fosca.
Alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés
Totes les notícies:
24/08/2026 - Societat La Fundació Vimar activa un servei de suport domiciliari per a gent gran
La Fundació Privada Vilagran-Maristany ha iniciat aquest estiu un servei de suport a la llar,...
24/08/2026 - Serveis Palamós treu a concurs per tercera vegada el contracte de la grua municipal
Per tercera vegada en menys d'un any, l'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el...
24/08/2026 - Societat L'Ajuntament recorda els terminis per demanar les ajudes per pagar l'IBI
L'Ajuntament de Palamós recorda que fins al dia 30 de setembre està oberta la convocatòria dels...
24/08/2026 - Medi Ambient Alerten que els episodis de pluja poden fer reaparèixer el mosquit tigre
La calor extrema que ha fet aquest estiu i l'escassedat de pluja han fet baixar la població de...
21/08/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament i l'ADF recorden que hi ha zones de l'EIN Castell-Cap Roig amb restriccions de pas a peu
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha decidit reforçar la senyalització que...