07/04/2004
A partir d'avui ja es pot trobar a les llibreries de Palamós el llibre del Crònica Nostra Resum de l'Any, el volum cinquè. El llibre surt a la venda a un preu de catorze euros, i es va presentar ahir al vespre a la taverna Boig per tu, situada a les Galeries Carme. L'acte de presentació va comptar amb la presència del personal del Cafè de l'Orient i l'Agrupació Teatral la Gespa.El cinquè llibre de la col.lecció Crònica Nostra Resum de l'Any fa, com en les altres ocasions, un repàs al més destacat dels últims dotze mesos a Palamós.
Com cada any, cadascun dels mesos resumits va encapçalat amb la caricatura i el perfil d'un personatge. Aquest any els triats són Francesc Sánchez Carcassés amb el tema del Pubillatge, el nou regidor de Medi Ambient, Josep Espadalé, la regidora de Convergència i Unió que entra a escena Dolors Portas, el president del Palamós Pere Luque, la tècnica de Cultura Rosa Ribot, l'impulsor de l'agermanament entre Palamós i Rheda-Wiedenbrück Stephan Crass, el palamosí Miquel Carós, el presentador de l'espai El Cafè de l'Orient Jordi Rodríguez, la regidora d'Ensenyament Raquel Gallego, l'impulsor de la Christmas Race Xavier Ribera, la nova presidenta de l'Associació Carnaval de Palamós, Mercè Varela, i la ciclista olímpica Janet Puiggrós.
La majoria dels dotze personatges van ser ahir presents en l'acte de presentació del llibre, a la taverna Boig per tu de Palamós, situada a les Galeries Carme. Tots els qui cada dia fan el Cafè de l'Orient, tot el personal, van vestir-se de cambrers per donar un toc d'originalitat a la presentació del llibre. Una presentació que va anar acompanyada també d'una representació de tres actors de l'Agrupació Teatral La Gespa, Isabel Llambrich, Núria Domènech, junt amb Josep Margarit, amb un text de Telma Romaní.
El llibre Crònica Nostra Resum de l'Any ja es pot comprar a totes les llibreries de Palamós. Surt a un preu de 14 euros. És la continuació de la col.lecció iniciada amb el resum de l'any 1999-2000. Tots els volums, ara ja tots junts, configuren un bon gruix en qualsevol prestatge, que té la particularitat, a jutjar pel què ha passat en d'altres municipis, que guanyen valor amb el temps.
Totes les notícies:
20/08/2026 - Societat L'ABS Palamós tindrà dos CAP amb la creació del de Calonge
El Govern de la Generalitat està a punt d'adjudicar la redacció del projecte i la direcció...
20/08/2026 - Cultura Els professors del Curs internacional de flauta actuen avui a la Gorga
El segon Curs internacional d'estiu de flauta travessera de Palamós viurà aquest vespre un dels...
20/08/2026 - Cultura Comença el muntatge de Nits de Circ a la plaça Sarquella
Ja ha començat a la plaça de Josep Sarquella de Palamós el muntatge de l'estructura a l'aire...
20/08/2026 - Cultura 'Ka-ke-ki Kontes Aigualits', avui a l'escenari del passeig del Mar
Avui és el penúltim dijous del mes d'agost. Només resten, doncs, dues sessions de l'activitat...
20/08/2026 - Cultura Concert de sardanes a dues cobles al F'Estiu
El festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni continua avui amb un dels clàssics de la seva...