06/04/2004
Demà dimecres comença la 4ª edició del mundialet de futbol base que es disputa a 13 poblacions de la Costa Brava. Palamós acollirà els actes d'inauguració i serà la seu de la categoria infantil i de les finals.La Costa Brava acollirà per tercera vegada consecutiva el mundialet de futbol base que es disputa entre els dies 7 i 11 d'abril.
Enguany, participaran 104 equips de 22 països diferents repartits en 5 categories: juvenils, cadets, infantils, alevins i futbol femení. És la primera vegada que hi participen equips dels cinc continents, ja que per a aquesta edició s'hi ha inscrit el Melbourne Knights australià.
L'Ajuntament de Palamós creu que les repercussions del mundialet per al municipi poden ser molt positives i que es gaudirà d'un gran espectacle. El regidor d'esports, Jordi Ors, així ho explica:
CITA 1
El mundialet sempre ha comptat amb col·laboradors de luxe. Personatges del nivell de Josep Guardiola, Luis Felipe Scolari (el seleccionador del Brasil), Fabio Rochemback (exjugador del Barça) o el mateix Ronaldo, han estat els encarregats de presentar les anteriors edicions del Mundialet. Per demà està previst que algun jugador de futbol de primer nivell vingui a Palamós a l'acte inaugural i a presenciar el partit estrella de la jornada entre la selecció sub-17 del Brasil, que és la campiona del món, i el juvenil de la F.E. Palamós. També hi serà present l'esportista palamosina Janet Puiggròs que participarà a les properes Olimpíades d'Atenes. Jordi Ors parla sobre les personalitats que poden venir demà a Palamós.
CITA 2
Per avui dimarts està prevista l'arribada dels equips participants i demà dimecres, a les 8 del vespre, començaran els actes d'inauguració que es culminaran amb el partit dels juvenils del Brasil i la F.E. Palamós. Per mantenir en bon estat la gespa del Nou Estadi s'han fet una sèrie d'actuacions que ens comenta el regidor d'esports Jordi Ors.
CITA 3
Tot i que l'acte inaugural és a les 8 de la tarda, demà al matí ja es podran veure els primers partits a Palamós. Poden ser interessants el Reial Madrid-Heliópolis, un equip de Sevilla. Jugaran a les 10 del matí. A les 12 del migdia jugarà l'Atlètic de Madrid contra el Pohjois-Espoon, un equip de Finlàndia. I també pot ser atractiu el partit previst per a les 4 de la tarda entre el Bayern de Múnich i el Club Deportivo Plus Ultra.
Totes les notícies:
20/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava reclama una gestió conjunta per protegir el litoral del Baix Empordà
SOS Costa Brava vol una millora urgent de la gestió i la protecció dels espais naturals protegits...
20/08/2026 - Societat L'ABS Palamós tindrà dos CAP amb la creació del de Calonge
El Govern de la Generalitat està a punt d'adjudicar la redacció del projecte i la direcció...
20/08/2026 - Cultura Els professors del Curs internacional de flauta actuen avui a la Gorga
El segon Curs internacional d'estiu de flauta travessera de Palamós viurà aquest vespre un dels...
20/08/2026 - Cultura Comença el muntatge de Nits de Circ a la plaça Sarquella
Ja ha començat a la plaça de Josep Sarquella de Palamós el muntatge de l'estructura a l'aire...
20/08/2026 - Cultura 'Ka-ke-ki Kontes Aigualits', avui a l'escenari del passeig del Mar
Avui és el penúltim dijous del mes d'agost. Només resten, doncs, dues sessions de l'activitat...