05/04/2004
Ràdio Palamós presenta demà a les vuit del vespre el darrer llibre de la Col.lecció Crònica Nostra Resum de l'Any. La presentació es fa a la taverna que porta per nom "Boig per tu", i està situada a els Galeries Carme.
El llibre recull el més destacat d'aquest últim any, i les notícies que han estat d'interès per als palamosins. La portada l'ocupa un representant dels tres grups del tripartit local que governa l'Ajuntament. És el cinquè volum de la col.lecció, pesa una mica més que els altres, i té a la portada un color taronja i groc de fons, amb una fotografia on es veu el mar i els tres polítics.
La filosofia del volum segueix com sempre, amb la idea d'ensenyar les principals notícies de l'any, i anar retenint tot allò que va ser notícia entre l'abril del 2003, moment en què arranca el llibre, fins al març del 2004.
Ha estat un període peculiar. El principal tema és el canvi de govern local, produït en les eleccions Municipals del 25 de maig del 2003, que va donar la victòria al Govern Socialista després de molts anys de Convergència i Unió. El tripart d'esquerres a nivell local es va configuar un mes després, arran de la firma d'un pacte de govern.
Altres temes que apareixen al llibre són el Pubillatge de la Sardana Palamós 2004, la negociació amb la pineda d'en Gori, la disolució de Salvem Castell, la mort de Josep Lluís Ortega Monasterio i el doctor Dalmau.
També surten temes com les jorandes de Palamós a Rheda-Wiedenbrück, la posada en funcionament de la mancomunitat de municipis entre Palamós, Calonge i Vall-llobrega, o el projecte de la nova llar d'infants.
Temes culturals, com l'escenificació de l'última obra de la Gespa, titulada "De Pel.lícula", surten també al llibre, així com la tria de l'atleta palamosina Janet Puiggrós, per anar als Jocs Olímpics d'Atenes aquest estiu.
El llibre es presenta demà dimarts, a les vuit del vespre, a les Galeries Carme de Palamós. L'Agrupació Teatral La Gespa i el personal del Cafè de l'Orient seran els encarregats de presentar el cinquè volum de la col.lecció.
Totes les notícies:
20/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava reclama una gestió conjunta per protegir el litoral del Baix Empordà
SOS Costa Brava vol una millora urgent de la gestió i la protecció dels espais naturals protegits...
20/08/2026 - Societat L'ABS Palamós tindrà dos CAP amb la creació del de Calonge
El Govern de la Generalitat està a punt d'adjudicar la redacció del projecte i la direcció...
20/08/2026 - Cultura Els professors del Curs internacional de flauta actuen avui a la Gorga
El segon Curs internacional d'estiu de flauta travessera de Palamós viurà aquest vespre un dels...
20/08/2026 - Cultura Comença el muntatge de Nits de Circ a la plaça Sarquella
Ja ha començat a la plaça de Josep Sarquella de Palamós el muntatge de l'estructura a l'aire...
20/08/2026 - Cultura 'Ka-ke-ki Kontes Aigualits', avui a l'escenari del passeig del Mar
Avui és el penúltim dijous del mes d'agost. Només resten, doncs, dues sessions de l'activitat...