25/03/2004
Fa una setmana que han començat les obres de rehabilitació del nucli antic de Sant Joan, en la seva segona fase. Són obres que han trigat en iniciar-se, ja que els veïns havien demanat algunes millores concretes, en alguns trams. És el cas del final del carrer Major de Sant Joan, que en el seu últim tram, incorpora voreres, inicialment no previstes en el projecte. L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, diu que malgrat el retard, el calendari d'obres s'està encarrilant força bé.Canvi d'enllumenat, renovació de serveis, nova pavimentació i millora de diferents carrers. Així es pot resumir aquesta segona fase de reforma del nucli antic de Sant Joan, que afecta diferents carrers durant onze mesos. Se segueix una rehabilitació que farà que quedi força semblant a la primera fase, que es va acabar a principis de l'any passat.
Els carrers afectats en aquest projecte són el Major, en el tram comprès entre la plaça de Sant Joan i el carrer Hospital. També el carrer Puigpedró, entre la plaça de Sant Joan i el carrer de Mas Guàrdia. També s'arranja una part del carrer de Rentadors.
En general, la pavimentació del terreny és a un sol nivell, com en la resta del nucli antic, tret del tram final del carrer Major de Sant Joan. A petició dels veïns s'hi posaran voreres. Els veïns les van voler perquè a prop hi ha el fort pendent de la muntanya on hi ha l'Hospital, i els veïns hi veien perills potencials amb les aigües plujanes.
L'alcaldessa de Palamós, Teresa Ferrés, explica que malgrat els retards pel canvi de projecte, el calendari es porta força bé. Sentim l'alcaldessa.
TALL ALCALDESSA SANT JOAN
El pressupost d'aquest projecte és de 544.988 euros, finançats per l'Ajuntament i els veïns, mitjançant contribucions especials.
Totes les notícies:
19/10/2026 - Obres i Urbanisme Comencen les obres de la zona de transició entre el passeig del Mar i la platja Gran
Avui comencen les obres del projecte de restauració i millora de l'accessibilitat de la platja...
19/10/2026 - Societat Les treballadores de residències de gent gran gironines s'uneixen en una plataforma sindical
Les persones treballadores de les residències de gent gran de les comarques gironines han creat...
19/10/2026 - Política La CUP demana potenciar el transport públic amb un accés més assequible
La CUP Palamós Vila-romà creu que l'Ajuntament no incentiva prou la utilització del transport...
19/10/2026 - Societat La previsió de pluja fa ajornar la reunió veïnal de l'Eixample
L'Ajuntament de Palamós i Sant Joan ha decidit ajornar la reunió que havia convocat a les 6...
19/10/2026 - Política Raimon Trujillo anirà de suplent a la llista gironina de JuntsxCat al Congrés
El portaveu de Junts per Catalunya a l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan, Raimon Trujillo,...