22/03/2004
L'entitat ecologista Salvem Castell ja és història, després de dotze anys. Aquest dissabte es va dissoldre l'entitat, i es va donar el relleu a l'entitat Salvem l'Empordà. Tot el seu llegat de dotze anys passa a l'Arxiu Municipal de PalamósSalvem Castell considera que els terrenys s'han salvat, però tanca el balanç de la seva història qualificant cadascun dels actors que han tingut a veure en aquesta lluita.
L'entitat considera que el poble de Sant Joan i Palamós va tenir una actitud brillant, així com també el Poder Judicial, en la lluita de preservació de Castell.
En canvi, les administracions van jugar un paper molt trist, que encara avui desperta ressentiment entre el col.lectiu ecologista. Així ho explicava el portaveu de l'entitat, Rafael Bonillo, aquest dissabte, després d'anunciar la dissolució de Salvem Castell.
TALL RAFEL BONILLO
Els ecologistes van fer un gest simbòlic davant la façana de l'Ajuntament de Palamós. Van fer una pintada davant d'un plafó que simulava un mur, i hi van escriure que la Pineda d'en Gori s'havia de protegir. Precisament, amb aquesta pretensió s'organitza, aquest proper diumenge, una arrossada popular a la pineda d'en Gori, amb actuacions musicals i parlaments d'importants personalitats.
Totes les notícies:
08/10/2026 - Política Raquel Gallego (PSC) abandonarà la política activa quan acabi aquest mandat
La socialista Raquel Gallego posarà el punt i final a la seva trajectòria com a regidora de...
08/10/2026 - Política JuntsxCat troba a faltar capacitat de negociació en el conflicte amb la Policia Local
Els conflictes entre l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan i la seva Policia Local no s'acabaran si...
08/10/2026 - Serveis El president del Banc Sabadell, Josep Oliu, ponent d'un acte de la Cambra de Palamós
La Cambra de Comerç de Palamós ha organitzat aquest matí la jornada 'Una banca propera al client...
08/10/2026 - Societat 'L'Oca a la Plaça': promoció del català pels infants i joves de Palamós i Sant Joan
El Servei de Ciutat Educadora de l'Ajuntament de Palamós i Sant Joan ha iniciat el projecte 'L'Oca...
08/10/2026 - Cultura Tres sessions de 'Contes de natura i de bosc', avui al Biblionadons
La Biblioteca Municipal de Palamós i Sant Joan programa aquesta tarda l'activitat de contes per a...