18/03/2004
Demà al matí veureu molts nens circular per Palamós. Des de les deu del matí fins a les dotze, es fa una nova edició de la Festa de l'Arbre. L'objectiu de l'activitat és conscienciar els més joves de la importància dels valors mediambientals, amb l'element destacat de la plantada d'arbres. L'espai escollit és la plaça de Josep Sarquella, recentment inaugurada.Prop de 600 alumnes de primària de Palamós participaran demà al matí a la nova edició de la Festa de l'Arbre. La festa estarà amenitzada per l'animador Tonietti, i reunirà nens i nenes de 5 a 7 anys, alumnes del cicle inicial de les quatre escoles de primària, així com de l'escola d'educació especial del municipi, i dels parvularis de Palamós.
Es plantaran 42 arbres de l'espècie "Catalpa", que es caracteritzen per fer un tipus de flor de forma acampanada, de colors blancs, rosats o grocs.
Se situaran en un espai lateral de la plaça, als 1200 metres d'ús polivalent, en paral.lel al carrer de la Indústria.
En aquesta zona s'hi posen espais verds, i als indrets lliures s'hi col.locaran jocs infantils.
La Festa de l'Arbre és l'inici del programa d'activitats d'educació ambiental que cada any fa l'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós. Les activitats els porten a fer xerrades i tallers, amb l'elaboració de làmines i fitxes per conèixer el seu entorn més immediat.
Totes les notícies:
20/08/2026 - Societat L'ABS Palamós tindrà dos CAP amb la creació del de Calonge
El Govern de la Generalitat està a punt d'adjudicar la redacció del projecte i la direcció...
20/08/2026 - Cultura Els professors del Curs internacional de flauta actuen avui a la Gorga
El segon Curs internacional d'estiu de flauta travessera de Palamós viurà aquest vespre un dels...
20/08/2026 - Cultura Comença el muntatge de Nits de Circ a la plaça Sarquella
Ja ha començat a la plaça de Josep Sarquella de Palamós el muntatge de l'estructura a l'aire...
20/08/2026 - Cultura 'Ka-ke-ki Kontes Aigualits', avui a l'escenari del passeig del Mar
Avui és el penúltim dijous del mes d'agost. Només resten, doncs, dues sessions de l'activitat...
20/08/2026 - Cultura Concert de sardanes a dues cobles al F'Estiu
El festival F'Estiu de Calonge i Sant Antoni continua avui amb un dels clàssics de la seva...