04/03/2004
Ara fa pocs dies, a principi de febrer, us parlàvem que la Generalitat estava a punt de finançar els projectes de millora i obertura dels camins de ronda a Palamós. Eren actuacions finançades per l'empresa pública Gisa, Gestió d'Infraestructures SA. Ja s'ha adjudicat per mig milió d'euros l'obra.El primer tram del camí de ronda de Palamós abasta el tram de costa comprès entre el Castell de Sant Esteve i la Pineda d'en Gori. La segona fase, que es farà més endavant, arribarà fins a Castell.
En aquesta primera fase, amb 482 metres de longitud, es fa una actuació d'arranjanent del camí amb una amplada de tres metres.
El el primer tram, fins a la pineda d'en Gori, el paviment serà de pedra. Més endavant, en el tram que travessa la pineda, es projecta un paviment de sauló amb travesses de fusta, per protegir-lo de l'erosió per pluges. Es vol fer també una actuació de suavitzar els pendents. Es faran millores en jardineria i mobiliari urbà. L'execució de l'obra es preveu a sis mesos, amb un import de mig milió d'euros.
Totes les notícies:
19/05/2026 - Política Ple ordinari del mes de maig a l'Ajuntament de Palamós
L'Ajuntament de Palamós convoca a les 6 d'aquesta tarda el Ple ordinari municipal del mes de maig....
19/05/2026 - Política La CUP Palamós Vila-romà medita si es presenta o no a les eleccions municipals
La Candidatura d'Unitat Popular Palamós Vila-romà està en ple debat sobre la seva participació...
19/05/2026 - Cultura El 19è festival 'Palamós Terra de Mar' se centra en la recerca científica al mar
El port de Palamós es prepara per acollir, aquest cap de setmana que ve, la 19a edició del...
19/05/2026 - Serveis Comença el 'Tasta el mercat!' a 'El provisional', avui amb la cuina de La Gatzoneta
Aquest migdia ha començat a 'El provisional', la primera de les dues sessions previstes de...
19/05/2026 - Societat Sessions participatives del Pla Local de Joventut 2027-2030
Aquesta setmana hi ha dues sessions obertes a la participació del jovent de Palamós, per aportar...