27/02/2004
Avui al vespre continua el cicle dels Palamosins pel Món i del Món. Avui es farà una entrevista a un grup d'argentins, que s'han establert al nostre municipi.
Aquest grup ens parlarà de les seves vivències a l'Argentina, i l'impuls que els va fer venir a casa nostra. El grup d'argentins que avui seran entrevistats a la Gorga, a les vuit del vespre, fugien d'una Argentina en plena crisi política i econòmica. Van arribar a Palamós, després de passar, en la majoria dels casos, per altres municipis. Aquí sempre, diuen ells, els han acollit amb una gran acceptació.
Avui s'entrevista Claudia González, empresària i presidenta de l'Ampa de l'escola Ruiz Giménez. També es parlarà amb Guillermo Gibeli, un pintor de Buenos Aires afincat ara a Palamós. Alhora, participaran Rosabel Cañet, i Sílvia Godoy.
El regidor de Cultura de l'Ajuntament de Palamós, Joan Gasull, anima els palamosins a veure aquesta segona xerrada a la Gorga, entenent que serà una vetllada una mica diferent a la que fa un mes es va fer amb el cantant d'òpera Lluís Buscarons. Escoltem Joan Gasull.
El cicle Palamosins del Món i pel Món és conduït pel periodista Pere Carreras, i es fa sempre l'últim divendres de cada mes a les vuit del vespre, a la Gorga. El mes que ve es parlarà amb l'actor Àlex Brull.
El regidor de Cultura, Joan Gasull
Totes les notícies:
24/08/2026 - Societat La Fundació Vimar activa un servei de suport domiciliari per a gent gran
La Fundació Privada Vilagran-Maristany ha iniciat aquest estiu un servei de suport a la llar,...
24/08/2026 - Serveis Palamós treu a concurs per tercera vegada el contracte de la grua municipal
Per tercera vegada en menys d'un any, l'Ajuntament de Palamós ha posat a concurs públic el...
24/08/2026 - Societat L'Ajuntament recorda els terminis per demanar les ajudes per pagar l'IBI
L'Ajuntament de Palamós recorda que fins al dia 30 de setembre està oberta la convocatòria dels...
24/08/2026 - Medi Ambient Alerten que els episodis de pluja poden fer reaparèixer el mosquit tigre
La calor extrema que ha fet aquest estiu i l'escassedat de pluja han fet baixar la població de...
21/08/2026 - Medi Ambient L'Ajuntament i l'ADF recorden que hi ha zones de l'EIN Castell-Cap Roig amb restriccions de pas a peu
L'Àrea de Medi Ambient de l'Ajuntament de Palamós ha decidit reforçar la senyalització que...