19/02/2004
La Diputació de Girona vol ampliar la xarxa de carrils bici actuals, i vol connectar com a novetat Girona amb Palamós, amb un carril bici de cinquanta quilòmetres. Aquesta ruta s'afegiria a les ja existents, la Ruta del Ferro entre Ripoll i Olot, i la ruta del Carrilet, que uneix la Garrotxa amb Sant Feliu de Guíxols.
El projecte es contempla en aproximadament dos anys. De realitzar-se, la demarcació de Girona disposaria de gairebé 180 quilòmetres de camins per fer fer amb bicicleta, o bé a peu.
El president del Consorci Vies Verdes a Girona, Xavier Soy, és alhora el vicepresident de la Diputació de Girona. Xavier Soy ens ha parlat en aquesta entrevista sobre la voluntat de la Diputació referent a aquest projecte d'unir Palamós amb Girona per la ruta del Carrilet.
Totes les notícies:
20/08/2026 - Medi Ambient SOS Costa Brava reclama una gestió conjunta per protegir el litoral del Baix Empordà
SOS Costa Brava vol una millora urgent de la gestió i la protecció dels espais naturals protegits...
20/08/2026 - Societat L'ABS Palamós tindrà dos CAP amb la creació del de Calonge
El Govern de la Generalitat està a punt d'adjudicar la redacció del projecte i la direcció...
20/08/2026 - Cultura Els professors del Curs internacional de flauta actuen avui a la Gorga
El segon Curs internacional d'estiu de flauta travessera de Palamós viurà aquest vespre un dels...
20/08/2026 - Cultura Comença el muntatge de Nits de Circ a la plaça Sarquella
Ja ha començat a la plaça de Josep Sarquella de Palamós el muntatge de l'estructura a l'aire...
20/08/2026 - Cultura 'Ka-ke-ki Kontes Aigualits', avui a l'escenari del passeig del Mar
Avui és el penúltim dijous del mes d'agost. Només resten, doncs, dues sessions de l'activitat...