01/01/2004
La sessió plenària de l'Ajuntament de Palamós va aprovar la venda d'una parcel·la de propietat municipal situada al carrer Josep Carbó i Vidal, al nucli de Sant Joan. El grup de Convergència i Unió va ser l'únic que hi va votar en contra, en no aconseguir el compromís que els diners obtinguts en la venda es reinvertiran totalment a Sant Joan.El grup de Convergència i Unió va condicionar el seu vot afirmatiu a que l'Equip de govern de Palamós es comprometés a reinvertir els diners obtinguts en diferents actuacions a Sant Joan mateix. Per Francesc Brull, regidor de Convergència i Unió, el seu grup entendria la venda de patrimoni sempre i quan se n'aprofités la mateixa zona del municipi que ha generat aquest benefici. Francesc Brull.
CITA FRANCESC BRULL
Per la seva part, el regidor d'Hisenda, Joan Gea, va assegurar que la voluntat de l'Equip de govern és que el mateix nucli de Sant Joan sigui el principal beneficiari dels diners obtinguts amb aquesta venda. Tot i això, va admetre que, en funció de les necessitats, una part d'aquests diners també es podria utilitzar per fer actuacions en altres zones del municipi.
CITA JOAN GEA
En no aconseguir aquest compromís, el grup municipal de Convergència i Unió va votar en contra de la venda d'aquesta parcel·la. Tot i això, la proposta va prosperar gràcies al vot favorable de la resta de grups del Consistori.
De fet, la proposta per vendre la parcel·la del carrer Josep Carbó i Vidal ja s'havia d'haver tractat en el Ple ordinari del mes de setembre. Finalment, es va retirar de l'ordre del dia perquè l'Associació de Veïns de Sant Joan va demanar que es deixés en suspens, en considerar que la finca havia d'anar destinada a usos públics. Tot i això, el regidor d'Hisenda, Joan Gea, va explicar en el Ple de l'1 de desembre que la parcel·la no estava qualificada com a zona d'equipaments. Per aquest motiu, es va tirar endavant la proposta de venda d'aquesta finca.
Tall Francesc Brull
Tall Joan Gea
Totes les notícies:
05/07/2026 - Successos Els bombers vigilen que no revifi el perímetre d'un incendi ja estabilitzat
Els Bombers de la Generalitat dedicaran la jornada d'aquest diumenge a assegurar el perímetre de...
04/07/2026 - Successos Els Bombers continuen patint pel flanc dret del foc de les Gavarres
Malgrat l'entrada del vent de marinada, que amenaça d'obrir el foc en direcció a Girona, els...
04/07/2026 - Medi Ambient S'activa el nivell 4 del Pla Alfa i es restringeix l'accés al massís de les Gavarres
El cos d'Agents Rurals de la Generalitat ha activat el nivell 4 del Pla Alfa per perill extrem...
04/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ha cremat 2.200 hectàrees i ha tocat urbanitzacions de Calonge
Més de 24 hores després de l'inici del sinistre, els Bombers de la Generalitat consideren que...
03/07/2026 - Successos El foc de les Gavarres ja ha cremat prop d'un miler d'hectàrees i té un potencial de 10.000
Els Bombers de la Generalitat treballen intensament per embridar el foc que s'ha declarat aquest...